תקשורת הפייק ניוז 12 וה-DNA של העם: הראיון עם נתניהו



אמש, בראיון עוצמתי במיוחד, הטוב ביותר של ראש הממשלה אי פעם, לימד הווירטואוז את יונית לוי ולהקת ״רקלאביבי״, שיעור בלתי נשכח בתקשורת, בהעברת מסרים חדים, באומנות גאונית של תורת השיווק, ובקריאה נכונה של ה-DNA של העם - ועוד בצפיית שיא

פרטי- יואל ישורון

דעתו של יואל ישורון, מרצה למדעי המדינה במכללת אשקלון בדעה אישית, על הריאיון של ראש הממשלה בערוץ 2 הוכיח שהוא המנהיג הכל יכול של מדינת ישראל וכולם מתגמדים ל-5% מיכולתו.

♦️ ל״עיתונאים״ ולפרשנים הקטנים בערוצי הפח, ולעורכי הערוץ היו ערב ולילה אפופי בעתה וקשים להכלה ועיכול. הם לא דמיינו במוחם הקודח שה- “Blitzkrieg” של רה״מ נתניהו יהיה כל כך חד כתער. שזו תהיה שיחת היום במדינה. לכן, הם רקחו כל הלילה תכנית חלולה, מוטה ואינפנטילית, שבאה להעמיד את נתניהו מול ״האמת״ ( של ערוץ השקר כמובן).

♦️ רה״מ נתניהו הצליח להעביר לציבור בשעת צפיית שיא ובאומנות את כל המסרים ( מבצע החיסונים הסנסציוני, בניית מפעלי פייזר ומודרנה בישראל, המאבק באירן הגרעינית, נתוני הכלכלה הישראלית מול העולם, התיקים התפורים, מנדנבליט, הפקידים והתקשורת המוטה).

♦️ את כל המסרים הוא העביר מלמעלה, מגבוה, בשטף קליט ובצפיית שיא!!! הרשתות החברתיות כולן געשו סביב הראיון והציפו אותו במינון בלתי נתפס של שיתופים וצפייה. מול זה, התגלתה המראיינת,יונית לוי בעליבותה. שפת גופה הקופצנית כלולב, מימיקת פנים מובכת וחסרת ביטחון.

♦️ ערוצי הפייק ושלוחותיהם ״מנסים״ ( ועוד ינסו הערב במהדורה..) ליצור דה לגיטמציה, לרקוח, עאלק, ״ראיון מול אמת״. מה שהם כמובן לא רקחו מול לפיד, גנץ, ליברמן, מיכאלי, ניצן הורוביץ ( ומול עצמם..).

סוף דבר:
1. ה״עיתונאים״ הקטנים בערוצי הפייק ניוז מתגלים בעליבותם כננסים על גב הפיל. הן בהבנה של תקשורת המונים, והן בהבנה של שיווק והעברת מסרים.
2. אותם ״עיתונאים״ ו״פרשנים״ קטנים לא יודעים ולא ידעו לקרוא את ה-DNA של העם. אנחנו לא מטומטמים. אנחנו אמנם ״ילידים״, ״עדר עיוור״ ו״בגובה דשא״, אך חכמים פי כמה מאסופת להקת ״רקלאביבי״ בתקשורת הפייק.

ו...???
את ה- DNA שלנו תכירו רק בקלפי!!!

הכותב:
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה