הדרך לניצחון בבחירות באמצעות הטכנולוגיה - המלצות מהעולם החדש ממומחה



צור ימין, מנכ"ל אלקטור ניהול בחירות

בשנים האחרונות המהפכה הדיגיטלית הגיעה במלוא העוצמה גם לקמפייני הבחירות. כלים לדרבון בוחרים הפכו לחלק חיוני עבור כל מועמד. מנהלי המטות משתמשים בכלים אלה כדי להגיע לבוחרים, לאסוף נתונים מהשטח ולנתח תוצאות כדי לקבל החלטות מושכלות. הכלים הדיגיטליים מאפשרים להם לנצל את המשאבים, האנושיים והפיננסיים שלהם, במלוא היעילות.

כמי שהשתתף במספר רב של קמפייני בחירות, ביניהם של ראשי ממשלה, ראשי ערים ואף של לשכות קטנות, להלן מספר טיפים בסיסיים אך פשוטים לשימוש על איך משפרים את הסיכויים שלכם לנצח בבחירות

  1. צרו נוכחות חזקה ברשת

בניית אתר אינטרנט, יצירת חשבונות במדיה החברתית ורשימות תפוצה של קהלי יעד בפילוחים שונים - כל אלה הם כלים הכרחיים במציאות של ימינו כדי להגיע לבוחרים פוטנציאליים. השתמשו באמצעים אלה כדי לשתף את המסר שלכם בקמפיין, ליצור קשר עם הבוחרים ולגייס תומכים.

  1. דאטה, דאטה ודאטה

קמפיינים מייצרים נתונים רבים, בהם מידע נרחב על מצביעים: טלפונים, סטטוסי תמיכה, נתוני הצבעה בבחירות קודמות ועוד. השתמשו בכלי ניתוח נתונים מתאים כדי לפלח את הקהל שלכם, לזהות קבוצות מצביעים מרכזיות ולהתאים את המסר שלכם אליהם.

  1. שיווק דיגיטלי

פלטפורמות כמו Google ו- Facebook מציעות אפשרויות מיקוד קהל רבות עוצמה, שיאפשרו לכם להגיע לקבוצות בוחרים ספציפיות. השתמשו בכלים האלה לטובת הקמפיין על ידי יצירת מודעות ממוקדות המגיעות למצביעים הנכונים בזמן הנכון. תוכלו באמצעות מערכות לניהול נתונים לטרגט את המצביעים שלכם באופן טוב יותר.

  1. האזינו למדיה החברתית

עקבו אחר אזכורים של הקמפיין שלכם, ושל המתמודדים היריבים,  במדיה החברתית. השתמשו במידע זה כדי לענות על שאלות, לטפל בבעיות, לתקן מידע שגוי ולקבל נקודת מבט על הדברים שחשוב למצביעים לשמוע.

  1. המצביעים והמתנדבים שלכם נמצאים במכשיר הסלולארי

יותר ויותר אנשים גולשים באינטרנט במכשירים הניידים שלהם. קריטי  לוודא שהאתר שלכם מותאם לנייד. השתמשו בהודעות טקסט, בוואטספ ובעיקר באפליקציות לדירבון בוחרים המתאומות לנייד כדי להגיע לבוחרים ולגייס תומכים.

  1. ייעול הקמפיין באמצעות אוטומציה

אוטומציה של משימות כגון הזנת נתונים, דרבון בוחרים ומתנדבים, ומענה לפניות כולה לחסוך לכם זמן ומשאבים, ותאפשר לכם להתמקד במשימות חשובות יותר.

  1. נסו לייצר תוכן מרתק

לא חייבים להיות גרפיקאים בחסד.השתמשו בתוכנות כגון Canva ו-Adobe Spark כדי ליצור גרפיקות, או באפליקציית TikTok כדי ליצור סרטונים  מבחינה ויזואלית, אשר ימשכו תשומת לב ויעבירו את המסר שלכם.

  1. ניתוח והחלטות באמצעות דאשבורדים ממוקדים

השתמשו בכלי ניתוח כדי לעקוב אחר הביצועים של המתנדבים שלכם, קצב גידול התומכים וניהול רשימת המתלבטים. שימוש מושכל בנתונים יעוזר לכם למטב את האסטרטגיה שלכם ולקבל החלטות מונחות נתונים.

על ידי שימוש בטיפים אלו, מנהלי המטה יוכולו להגיע ליותר בוחרים, לאסוף יותר נתונים ולקבל החלטות טובות יותר. באמצעות מינוף יעיל של הטכנולוגיה, קמפיינרים יכולים להשיג יתרון תחרותי ולהגדיל את סיכויי המעומד לנצח בבחירות.

חשוב לזכור שהטכנולוגיה צריכה לשמש ככלי לתמיכה באסטרטגיית הקמפיין, ולא כמטרת הקמפיין.

המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון בין שימוש בטכנולוגיה לבין האני המאמין שלכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה