אימון רשותי נערך באשקלון



עיריית אשקלון אירחה את כלל הגופים הארגוניים בתחומי הביטחון, החירום וההצלה יחד לצורך אימון רשותי והפעלת תרחיש חירום

דוברות העירייה

ערוכים בשגרה, מוכנים בחירום: אימון רשותי נערך באשקלון

עיריית אשקלון אירחה את כלל הגופים הארגוניים בתחומי הביטחון, החירום וההצלה יחד לצורך אימון רשותי והפעלת תרחיש חירום

 

השבוע (שני, 13.12.21) התקיים אימון רשותי בחמ"ל העירוני המחודש של עיריית אשקלון.

באימון השתתפו, בין היתר, פיקוד העורף, משטרת ישראל, כבאות והצלה, מד"א, איגוד ערים לאיכות הסביבה, משרד הרווחה, הכלכלה, הבריאות, הפנים, קב"טים ועוד.

את האימון פתח ראש העיר, תומר גלאם ונכחו בו מנכ"ל העירייה, עידן דוד, מנהל אגף חירום וביטחון, יהונתן עובראני, מפקד נפת לכיש, אל"מ (במיל׳) מרקו אזואלס, מפקד יקל״ר אל״מ (במיל׳) יעקב עמר, קמב"ץ תחנת משטרת אשקלון, פקד צחי דהן, נציג איגוד ערים לאיכות הסביבה, גיא זיגלבוים, רמ"ד מבצעים תחנת כיבוי אש אשקלון, רב רשף שוהם דהורני, מנהל תחנת מד"א אשקלון, מזר שני,איתן לסרי ומנהלי המכלולים בעיריית אשקלון.

במהלך היום הוצג למשתתפים תרחיש חירום על פיו הם התבקשו לפעול, הוצגה תפיסת ההפעלה של העיר אשקלון וניתנו דגשי מפקד הנפה בעקבות מבצע ׳שומר החומות׳. כמו כן, דנו המשתתפים בנושאים ביטחוניים שונים וחיזקו את הקשר בין הגופים השונים לצורך חיבור בשעת חירום. כל ארגון הציג את היכולות שלו וכיצד הן באות לידי ביטוי בזמן אמת.

ראש העיר, תומר גלאם: "עיריית אשקלון למודת ניסיון, ועובדי העירייה ערוכים ומוכנים לכל תרחיש אך יחד עם זאת חשוב לשמור על הכשירות ולתרגל את המענה הרשותי במיוחד בשגרה. שמחתי לראות את שיתוף הפעולה בין כלל הגופים והמכלולים ואני משוכנע כי גם בזמן אמת נוכל להעניק את השירות המיטבי עבור תושבי העיר אשקלון״.

מפקד נפת לכיש, אל"מ (במיל׳) מרקו אזואלס: "במסגרת ההכנות לשעת חרום ושמירה על כשירות מבצעית גבוהה התקיים השבוע אימון למטה החירום באשקלון. האימון התקיים במרכז ההפעלה החדש של העיר ותורגלו מספר תרחישים. באימון יושמו תובנות ולקחים ממבצע ומר החומות'. כמו תמיד הוצגה רמת ביצוע גבוהה ונכונות ללמידה ושיפור. יישר כח לכל העוסקים במלאכה."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה