אשקלון אומרת תודה לאנשי החינוך וההוראה



ביום רביעי ציינה אשקלון את 'יום המורה', במטרה להעלות על נס את פעילות המנהלים והמנהלות, המורים והמורות, הגננות והגננים והצוותים החינוכיים

דוברות העירייה


בתקופה האחרונה, מערכת החינוך בכל רחבי העולם וגם בישראל כמובן, שינתה את פניה בעקבות ההתמודדות עם מגפת הקורונה. הלימודים בצל הנגיף הציבו אתגרים רבים בקרב הצוותים החינוכיים ואנשי ההוראה, וכמו כן גם בקרב התלמידים.

לכבוד היום המיוחד העיר התקשטה ושלטי תודה עם הכיתוב 'יום המורה שמח' פורסמו על שלטי החוצות ברחבי העיר. בחדרי המורים חיכו למורות ולמורים שי מתוק מעיריית אשקלון - מגשי פירות, הילדים בעיר ערכו מחוות מרגשות לצוותים החינוכיים וסרטון תודה שהורכב מהברכות של התלמידים פורסם בעמוד הפייסבוק של העירייה. לאורך כל היום פורסמו תשדירי רדיו של ילדי גנים ותלמידי בתי ספר המודים לאנשי ההוראה ומאחלים להם יום המורה שמח.

ראש העיר, תומר גלאם, סייר בבתי הספר מקיף אמית ב', 'אמירים', 'מקיף ו' ו'נוף ים ב' יחד עם סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, חברת המועצה הממונה על החינוך, עדנה ולנשטיין, חבר המועצה, עמיחי סיבוני וראש מינהל חינוך ותנו״ס, יובל זוזט.

ראש העיר, תומר גלאם: ״ביום חגיגי זה, עיריית אשקלון אומרת תודה יותר מתמיד לאנשי החינוך וההוראה על השליחות, המלאכה הקשה וההשקעה בחינוך ועיצוב דור העתיד של העיר אשקלון. שמחתי לפגוש את אנשי החינוך וההוראה בבתי הספר ולהודות להם באופן אישי, על עבודת הקודש שלהם, המסירות וההשקעה בחינוך ילדנו, החל מהגיל הרך ועד לכיתה יב'. תודה לכל העוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה, יום המורה שמח״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה