אשקלון אומרת תודה



כ-1,000 מתנדבות ומתנדבים, פועלים במסגרות שונות בתחומים מגוונים בהם המשמר האזרחי, יחידת החילוץ, המרכז הרפואי 'ברזילי', שירותי הכבאות וההצלה ועוד רבים נוספים וטובים

צילום: סיוון מטודי

עיריית אשקלון באמצעות מינהל הרווחה והשירותים החברתיים קיימה השבוע (שני) ערב הוקרה למתנדבות ומתנדבי העיר אשקלון הפועלים בקבוצות ומסגרות שונות בתחומים מגוונים בהם: המשמר האזרחי, יחידת החילוץ, המרכז הרפואי 'ברזילי', שירותי הכבאות וההצלה ועוד רבים נוספים וטובים.

הערב התקיים בהיכל התרבות אשקלון ובמסגרתו כ-1,000 מתנדבות ומתנדבים נהנו ממופע סטנד-אפ של הקומיקאית נויה מנדל ומשירה בציבור עם הזמרת עינת שרוף.

בערב זה נכחו ראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיטוראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי אשר הגיעו להודות למתנדבות ולמתנדבים באופן אישי על פעילותם החברתית והתרומה המשמעותית.

עוד נוסיף, כי מינהל הרווחה והשירותים החברתיים של הרשות מפעיל תחתיו תכניות רבות ומגוונות במסגרתן נדרשים פעילים בהתנדבות אשר יהיו נכונים לסייע, לפעול ולתרום מעצמם לחברה.

ראש העיר, תומר גלאם: "אשקלון היא בין הערים המתנדבות בישראל. כל כך הרבה תושבות ותושבים פועלים ברוח ההתנדבות על ידי נתינה והענקה למען הקהילה. אני רוצה להודות לכם, מתנדבות ומתנדבים יקרים, על הנכונות, ההשקעה, החריצות וההענקה שאתם משקיעים במסגרת ההתנדבויות שלכם. יחד, אתם יוצרים קהילה מגובשת ומאוחדת אשר טובת הזולת עומדת לנגד עיניה. עיריית אשקלון מפעילה מסגרות מגוונות להתנדבות ובלעדיכם זה לא היה נראה אותו הדבר. אני מודה לכם על פועלכם ומאחל לכם שתמיד תזכו להיות בצד הנותן והמעניק. אנחנו נמשיך לפעול על מנת להעניק לכם את מיטב המשאבים להם אתם זקוקים".

ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי: "מערך המתנדבים הבוגרים העירוני מהווה מענה משלים ומכפיל כוח לכל מערך השירותים החברתיים בעיר. זוהי זכות עבורנו להצדיע ולהוקיר אותם על עשייתם הברוכה הן במצבי שיגרה וביתר שאת במצבי חירום. הם זמינים בכל שעות היממה לכל אתגר ולכל משימה וזו גאווה לעיר אשקלון שהתברכה  במערך מתנדבים זמין, מסור ונכון לסייע בכל עת."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה