אשקלון צהובה: נמשכת מגמת הירידה במדרג הרמזור



אשקלון ממשיכה להוביל את מערך החקירות האפידמיולוגי במחוז דרום, עם עשרות תשאולי מגעים שמתקיימים מידי יום על ידי עובדי עירייה; ראש העיר:"ההתנהלות האישית שלנו משפיעה על הנתונים והמעבר לעיר ירוקה או חלילה אדומה, יכול להתרחש מהר מכפי שנדמה לנו"

דוברות העירייה

לאור נתוני התחלואה שפורסמו אתמול ובהמשך ליציבות במגמת הירידה במדרג הרמזור, הפכה אשקלון לעיר צהובה עם מדד של 5.5 נכון להיום (רביעי), זאת לאחר שבשבוע שעבר הפכה לכתומה.

ראש העיר, תומר גלאם, פנה לתושבים והודה להם על המשמעת וההתמדה שהם מפגינים: "אין לי ספק ששיתוף הפעולה מצידכם משנה את המגמה ועושה את השינוי. חשוב לזכור - ההתנהלות האישית שלנו משפיעה על הנתונים והמעבר לעיר ירוקה או חלילה אדומה, יכול להתרחש מהר מכפי שנדמה לנו".

כמו כן התייחס ראש העיר למשמעות הצבע של העיר, שיכולה להשפיע לטובה על התנהלות העיר בעת היציאה מהסגר. "חשוב מאוד להקפיד על יישום ההנחיות שיסייעו לנו מאוד לא רק בשינוי מצב התחלואה אלא גם במידה ויוחלט על הקלות בסגר. מצידנו, נמשיך בפעילות ההסברה ובאכיפה בלתי מתפשרת, עד שנגיע ליעד – אשקלון עיר ירוקה".

מוקדם יותר השבוע התארח ח"כ ותושב העיר, אבי דיכטר, במרכז השליטה והבקרה העירוני שהוקם לצורך הקורונה והשתתף בדיון שהתקיים במעמד ראש העיר ונציגי המכלולים, במסגרתו הוצגוהמהלכים שנעשים בעיר להתמודדות עם הגל השני של הקורונה.

בתוך כך, ממשיכה אשקלון להוביל את מערך החקירות האפידמיולוגי במחוז דרום עם עשרות חקירות שמתקיימים מידי יום על ידי עובדי עירייה שהוכשרו לצורך כך. במהלך השבוע מארחת העירייה כ-60 חוקרים, מתוכם 25 עובדי רשויות מהמחוז, שעוברים הכשרה בתחום על ידי לשכת הבריאות המחוזית ובתיאום פיקוד העורף. מטרת העירייה היא להרחיב את מערך החקירות הרשותי שימשיך לפעול גם בשגרת קורונה, על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה מיד עם גילוי חולים מאומתים בקהילה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה