אשקלון תארח את אליפות צה"ל למפקדים



כך על פי בקשת הרמטכ"ל לקיים את התחרות בעיר, השבוע התקיימה פגישת התנעה במעמד ראש העיר

דוברות העירייה

אחריי לאשקלון: העיר המבוקשת ביותר בישראל למגורים היא גם העיר המבוקשת לקיום אליפות צה"ל למפקדים תארח כ-400 קצינים ולוחמים מדרגת אל"ם ומעלה שיתחרו בעיר במגוון תחרויות ספורטיביות בהן ריצה, טריאתלון וניווט.

זו השנה העשרים למעשה שהאליפות מתקיימת והשנה, בחר הרמטכ"ל לקיים אותה בעיר אשקלון לאות הפגנת תמיכה וחיזוק העיר והתושבים לאחר שנה מאתגרת במיוחד שכללה גם את סבב הלחימה הקשה ביותר שידעה העיר. האליפות תתקיים במהלך חודש אוקטובר הקרוב לאורך רצועת החוף בעיר והיא תכלול גם שיתוף פעולה עם גני הילדים, בתי ספר, חינוך מיוחד, מתנדבים, ועוד.

בפגישת התנעה שנערכה השבוע, נפגש ראש העיר, תומר גלאם עם רמ״ח כושר קרבי אלוף משנה, אבי דהן ומפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל״ם שגיא ברוך. מטרת הפגישה הייתה תיאום הפרטים ושיח על הדרכים להתאמת התחרות לתנאי השטח. פרטים נוספים אודות האליפות יפורסמו בהמשך.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני שמח על הבחירה של הרמטכ"ל לקיים את אליפות צה"ל למפקדים באשקלון. גורמי המקצוע מטעם העירייה כבר עומדים בקשר עם גורמי הצבא כדי להניע את התהליך ולסגור את כל הפרטים הנדרשים לקראת האירוע המרגש והמשמעותי. לארח בעיר אשקלון את מפקדי צה"ל היקרים שפועלים רבות לשמירה על ביטחון תושבי העיר סבב אחר סבב זהו כבוד גדול ואנחנו נעשה כל שנדרש כדי שהם יפיקו את מירב ההנאה מהאליפות בעיר".

מדברי רמ״ח כושר קרבי אל״ם אבי דהן: ״אליפות צה"ל למפקדים שתערך השנה באשקלון מהווה מופע ייחודי בעל שתי מטרות חשובות -האחת , עידוד התרבות הגופנית בקרב מפקדי צה"ל הבכירים; והשניה, חיזוק ההזדהות והקשר בין צה״ל לתושבי העיר אשקלון. המפגש הספורטיבי מהווה הזדמנות עבור מפקדי צה"ל הבכירים להוקיר, להעריך ולחזק את החוסן האזרחי של תושביה הנפלאים של העיר אשקלון״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה