החלטה נבונה: בית הגמלאי לא יוקם ברחבת יד לבנים



פרסום ראשון על הכוונה לבנות ברחבת יש לבנים, היה באשקלונט ועכשיו ראש העיר החליט להקפיא את פרויקט בית הגמלאי והסטודנט לטובת חשיבה מחודשת

תומר גלאם: צעד מבורך ואמיץ

ראש העיר, תומר גלאם, הודיע לפני זמן קצר כי החליט להקפיא את פרויקט בית הגמלאי והסטודנט.

״הפרויקט מעולם לא אמור היה לבוא על חשבון בית 'יד לבנים' ורחבת הטקסים, אך מאחר וראיתי את הצער שנגרם לחלק מהמשפחות השכולות, ואת ההון הפוליטי שמנסים לגרוף גורמים מסוימים מהנושא, על גבן של המשפחות השכולות, החלטתי שהדבר הנכון יהיה לעצור אותו בשלב זה ולקיים חשיבה מחודשת״.

עוד הוסיף ראש העיר כי, ״ההחלטה התקבלה בעצה אחת עם חברת המועצה הממונה על ציבור הגמלאים, שרה זכריה ועדכנתי בנושא את יו"ר בית 'יד לבנים', יעקב מושיאשווילי. הבהרתי לו גם כי בכל מקרה, נמשיך בתכנון וקידום פרויקט שדרוג רחבת בית 'יד לבנים', כפי שהובטח״.

כפי שאמר ראש העיר לכל אורך הדרך, ״כל החלטה חדשה בנושא תיעשה תוך התחשבות במשפחות השכולות ובשיתוף חברת המועצה הממונה על ציבור הגמלאים״.

תגובת עו״ד תמר קידר שייצגה חלק מהמשפחות לדברים: הבשורה שהתקבלה מדוברות עירייה משמחת אותי באופן אישי מאוד, אני פשוט מאושרת. אני מברכת את תומר גלאם על ההחלטה. אין לנו אלא לברך על כך ולהביע תודה מעומק הלב לראש העיר תומר גלאם. אנחנו כרגע בסערת רגשות וממש שמחים לשמוע על ההחלטה המבורכת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה