גיא זקן שוב שבר שיא בבית ספרו



הישג מרשים נ וסף למקיף א' באשקלון: תלמיד י"א התקבל לתוכנית "אות רמון" היוקרתית

יח״צ

גיא זקן, תלמיד מקיף א' באשקלון, שבר שיא נוסף של בית הספר, לאחר שנבחר לתוכנית היוקרתית על שמו של האסטרונאוט הישראלי הראשון, אילן רמון ז"ל. 15 תלמידים, מבין מאות תלמידים מצטיינים מכל רחבי הארץ, נבחרו לאחר מיונים וסינון קפדני לתוכנית הנחשקת ביותר שמטרתה להכשיר את מנהיגות הדור הבא של מדינת ישראל. מנהלת בית הספר מקיף א', אורית בלאו פנחס, העניקה לזקן תעודת הערכה ואמרה: "בית הספר שלנו מצמיח ישראלים ערכיים שיובילו את חוד החנית של המערכות החשובות ביותר במדינה. אם ברפואה, בצבא, בחינוך ובמנהיגות".

"אות רמון" נחשבת לתוכנית המנהיגות המובילה בישראלושותפים לה משרד החינוך, משרד המדע וקרן רמון. ועדות סינון קפדניות עורכות סדרת מבדקים למאות תלמידים מצטיינים בישראל שהצליחו להגיע לשלב הסינון, אולם רק 15 מהם כאמור התקבלו לתוכנית היוקרתית. מדובר בתלמידי כיתות י"ב מצטיינים לימודית, אשר הוכיחו יכולת מנהיגות ותרמו תרומה יוצאת דופן לחברה הישראלית ועברו את כל שלבי המיונים.

"אות רמון" הינה תוכנית ייחודית שמטרתה לסלול את דרכם של בוגרי התוכנית לתפקידי מפתח במשק ובהנהגה הישראלית. במסגרת תהליך ההכשרה נפגשים חניכי "אות רמון" עם מובילי דעה בציבוריות הישראלית, בהם שרים, אנשי תקשורת, מומחים בעלי שם עולמי בתחומים שונים ונציגים מכל המגזרים בחברה הישראלית. כל חניך בפרוייקט זוכה לחניכה צמודה מקרן רמון וליווי של אנשי מפתח בעולם החברתי, התעשייתי והמשק הישראלי. בשנים האחרונות ייסדה קרן רמון את מועדון בוגרי "אות רמון", שמטרתו להמשיך וללוות את הבוגרים בהמשך דרכם למנהיגות בתחומים שונים.

גיא זקן, תלמיד כיתה י"א מדעית בבית הספר מקיף א' באשקלון, נחשב תלמיד מצטיין, אך גם ערכי במיוחד. הוא הוביל במהלך השנים האחרונות שורה של שינויים בתקנון של בית הספר לרווחת התלמידים ובמקביל לפעילות הבית ספרית הוא פועל למען הקהילה בתחומים רבים לאחר שעות הלימודים. ההישגים והעשייה שלו, כמו גם כישורי המנהיגות שלו, אפשרו לו לעבור את כל שלבי המיון הקפדני ולהתקבל לתוכנית "אות רמון" היוקרתית.

בית הספר מקיף א' הצמיח בשנים האחרונות שורה ארוכה של בוגרים שכבשו פסגות בעולם האקדמי, ברפואה, בצבא ובציבוריות הישראלית בכלל. מנהלת בית הספר, אורית בלאו פנחס העניקה השבוע תעודת הערכה לזקן ואמרה כי לשיטתה הצטיינות אקדמית חייבת להיות מבוססת על תשתית של ערכים וכושר מנהיגות, "לצד הדרישות האקדמיות הקפדניות שלנו בבית הספר, אנחנו מעודדים את התלמידים שלנו לטפח כושר מנהיגות ולבסס את ארגז הערכים שלהם. לעניות דעתי, קודם לכל הישג אקדמי,הכלים הללו שמבטיחים לא רק את ההצלחה האישית שלהם, אלא גם מבטיחים לנו חברה טובה ומשגשגת יותר", אמרה בלאו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה