ההרשמה לצהרונים לשנת הלימודים תשפ״א יוצאת לדרך



נמשכת מגמת ההוזלה: 495 שקלים בלבד לחודש בגני הילדים ועד כיתה ב׳

דוברות העירייה

על רקע משבר הקורונה המתמשך ובמטרה להקל על ההורים באשקלון ככל הניתן, ביקש ראש העיר, תומר גלאם, להפחית את תעריפי הצהרונים לשנת הלימודים הקרובה ובהתאם לכך הם יעמדו על 495 שקלים בלבד לחודש עבור ילדי גנים וכיתות א׳-ב׳ (במקום 520 שקלים).

הנחת אח שני בגני ילדים תימשך ותופחת גם היא ל-380 שקלים לחודש.

הוזלה נוספת גם במחירי הצהרונים בכיתות ג׳-ו׳ ובמקום 780 שקלים הם יעמדו על 750 שקלים בלבד לחודש.

אלו למעשה המחירים הנמוכים ביותר שהונהגו בעיר והם ממשיכים את מגמת ההוזלה בשנים האחרונות, בעשרות אחוזים מאז 2016, במסגרת מדיניות ראש העיר להפחית בנטל תשלומי ההורים.

ראש העיר, תומר גלאם: ״עשינו מאמצים גדולים כדי להביא למחיר הנמוך ביותר שהיה באשקלון ומבלי לפגום באיכות הצהרונים. ההוזלה נובעת מהתחשבות במצבם הכלכלי של ההורים על רקע משבר הקורונה. חשוב לציין שגם הצהרונים שלנו יופעלו על פי כל כללי משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה. נעשה הכל כדי להבטיח את שלומם ובריאותם של הילדים ולספק להם שעות של פעילות איכותית ומגוונת. מזמין אתכם להירשם ולהבטיח את מקומכם״. כמו כן, הודה ראש לכל העוסקים במלאכה ולהנהגת ההורים העירונית על שיתוף הפעולה.

סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט: ״בצל ההתמודדות שלנו עם המגפה העולמית והאתגרים הכלכליים, ראש העיר תומר גלאם ואנוכי, ממשיכים לפעול למען ההורים במטרה להעניק לילדי העיר האהובים, מסגרת חינוכית מיטבית במהלך שנה"ל תשפ"א הבאה עלינו לטובה, עם תוכן עשיר וצוות מקצועי במחיר חסר תקדים ומבין הנמוכים בארץ, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות הנועדו להבטיח את בריאותם של היקרים לנו מכל״.

כמו כן, צהרונים בגני החינוך המיוחד יעמדו על 125 שקלים בלבד לחודש. התעריפים בגני יוח״א יעמדו על 100 שקלים ובגני מיל״ת על 150 שקלים עד השעה 16:00. בבתי הספר של יוח״א יעמוד התעריף על 350 שקלים לחודש עד השעה 17:00.

הצהרונים יתקיימו בימים א'-ה', מסיום יום הלימודים ועד השעה 17:00 ויופעלו בהתאם להנחיות התו הסגול. כמו כן, יכללו פעילות פדגוגית עשירה, ארוחת צהרים חמה, חוגים מהנים ומעשירים ו-11 ימי קייטנה, כולל תעריפי כיתות ג׳-ו׳

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה