הוענקו דיפלומות לבוגרי מכללת 'אורט אדיבי'



37 בוגרים בתחומי חשמל, מכונות ואוטו-טק קיבלו את תעודות הסיום ״פיתוח מקומות תעסוקה הוא אחד מהתחומים שנמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו בעיצומו של שיווק פארק ההייטק של אשקלון - הגדול בישראל שיעניק מגוון של אלפי מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר", אמר ראש העיר

דוברות העירייה

הוענקו דיפלומות לבוגרי מכללת 'אורט אדיבי'

בתחילת השבוע, יום ראשון (25.04.21), השתתף ראש העיר, תומר גלאם, בטקס הענקת תעודות דיפלומה לבוגרי מכללת אורט אדיבי בתחומי חשמל, מכונות ואוטו-טק. בנוסף, הוענקו תעודות הצטיינות לארבעה מצטיינים בציון ממוצע גבוה במיוחד.

בטקס נכחו גם ראש מנהל חינוך, יובל זוזט, מנהל אגף חינוך על יסודי, צוריאל דביר, מדריך המכללות מטעם משרד החינוך, דוב פרידמן, ראש מדור עתודה טכנולוגית חיל טנא, רב סרן תומר כהן, מנהלת ביה"ס, אליקי אלקובי.

ראש העיר, תומר גלאם: "מערכת החינוך העירונית עברה מהפכה של ממש בשלוש השנים האחרונות ויש לתלמידים חלק בלתי נפרד מההצלחה של מערכת החינוך העירונית. העיר מועמדת לפרס החינוך הארצי ואנחנו מובילים את הזכאות לבגרות במחוז דרום ואת הזכאות לתעודת בגרות חברתית בישראל. פיתוח מקומות תעסוקה הוא אחד מהתחומים שנמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו בעיצומו של שיווק פארק ההייטק של אשקלון - הגדול בישראל שיעניק מגוון של אלפי מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר. אני מברך את כל ההנדסאים שסיימו את לימודיהם היום ובטוח שדרככם המקצועית כבר החלה בהצלחה רבה בזכות השקעתכם ונחישותכם".

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "בית הספר אורט אדיבי שכיום משמש גם כמכללת אורט אדיבי, לא מפסיק לצמוח ולהצמיח אנשי מקצוע איכותיים בעיר. החינוך מצריך נשמה, וכאן בטח שיש נשמה ואף נשמה יתרה. אני מודה לאליקי אלקובי ולצוות החינוכי על העבודה הנפלאה וגאה בבוגרים שיוצאים היום לדרך חדשה ובטוח שתהא זו דרך מוצלחת. אשקלון תמיד תשמש לכם כבית להתפתחות וצמיחה".

מנהלת בית הספר, אליקי אלקובי: "אנו גאים בבוגרים שלנו שעברו את הבחינות בהצלחה רבה ומעל הממוצע הארצי ומאחלים להם הצלחה בהמשך דרכם. תודה לכל מי שיש לו חלק בהצלחה זו- ההורים היקרים, צוות מורי המכללה, והעומדות בראש רנל ורומי, תודה ענקית לבנות השירות שליוו את הסטודנטים כל הדרך, בזכות העזרה שלכן הגיעו עד הלום - יסמין, אודיה, נועם והחיילת הנפלאה מאי. גאים בכם ללא גבולות! מאחלים לכם שתתרמו בדרככם לחברה ולמדינה - השתמשו בכל אשר רכשתם בבית החינוך שלנו, ידע רב, ערכים ומוסר עבודה גבוה. אתם השגרירים הכי טובים שלנו. מאמינים בכם מאוד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה