החל אכלוס הבניינים הראשונים בשכונת ׳עיר ימים



״שמחים שבחרתם בעיר אשקלון לקבוע את מקום מגוריכם החדש ונעשה הכל להקל עליכם את המעבר לשכונה החדשה״, אמר להם ראש העיר

דוברות העירייה

אמש, 01.02.22, הגיע ראש העיר לברך את המשפחות הראשונות שעברו להתגורר בשכונת ׳עיר ימים׳ החדשה באשקלון. במפגש השתתפו גם מנהל הסכם הגג, אמיר ניב, מנהלת אגף קשרי קהילה, אושרה צרויה ובקר השטח של השכונה.

ראש העיר קיבל את פניהם של התושבים ויחד עם גורמי המקצוע הציג בפניהם את מגוון האמצעים והשירותים שעומדים לרשות הדיירים החדשים אשר ציינו שהם מרוצים מאוד מהשכונה, הבנייה ומקבלת הפנים החמה.

כידוע, בימים אלו נבנים בשכונה בית ספר יסודי וחמישה גני ילדים הנמצאים בימים אלו בשלבים מתקדמים ויהיו מוכנים כבר לתחילת שנת הלימודים החדשה.

שכונת עיר ימים היא אחת מתוך שלושת השכונות החדשות שמוקמות באשקלון בשנים האחרונות והיא ממוקמת על רצועת החוף הצפונית של העיר. השכונה עם הנוף לים, תכלול כ-700 יחידות דיור, מוסדות חינוך, פנאי, גני משחקים, מוסדות ציבור, מרכז מסחרי ונוף עוצר נשימה לים התיכון. האכלוס שהחל כבר בימים האחרונים עתיד להסתיים בסוף שנת 2024 ובשנה הקרובה יאוכלסו למעלה מ-500 משפחות וזוגות צעירים.

השכונה נהנית ממיקום אטרקטיבי במיוחד, בצפונה של העיר אשקלון, בסמוך לים ולרצועת החוף ולשטח טבעי פתוח מצפון. כמו כן, בסמוך לשכונת עיר ימים החדשה נעשות עבודות פיתוח נרחבות להקמת הטיילת הצפונית החדשה ועתיד להיפתח חוף רחצה מוכרז חדש.

ראש העיר, תומר גלאם: "ברכות על ביתכם החדש. אשקלון עושה הכל כדי שהמעבר שלכם ושל אלו שיבואו אחריכם יהיה חלק, נעים וחיובי ככל שניתן. התחלנו בעבודות הפיתוח, בית הספר היסודי יהיה ערוך ומוכן לכבודכם ובהמשך, נפתח גם ריאות ירוקות, פארקים וגנים כדי להשלים עבורכם את חוויית המגורים בסביבה המתקדמת ביותר. בבחירה שלכם לגור באשקלון עשיתם את ההחלטה הנכונה ביותר לעתידכם ולעתיד המשפחה שלכם".

תושב השכונה, אורן יחזקאל: "היה מאוד מרגש לפגוש את ראש העיר, שמחנו מאוד שנציגי העירייה הגיעו ויחד  סיירנו ברחבי השכונה. אנחנו ושאר הדיירים מאוד נרגשים להיכנס לשכונה החדשה, זאת פשוט שכונה יפיפייה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה