היינו שם ונזכיר תמיד



שורדות ושורדי שואה מאשקלון משתפים את הסיפור שלהם בערוץ הפודקאסטים החדש של עיריית אשקלון

דוברות העירייה

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, הפיקה עיריית אשקלון מיזם חדש וראשון מסוגו הכולל פודקאסטים בקולם של שורדות ושורדי שואה מאשקלון, המשתפים את סיפור ההישרדות והגבורה שלהם, מילדותם דרך החיים בתקופת השואה ועד לעלייה לארץ ישראל והקמת בית ומשפחה באשקלון.

החל מהיום (שלישי) ניתן יהיה להאזין לסיפוריהם של גד פרטוק, יוכבד גרוס, ניצה צ׳וקלו, ישעיהו פוייר, ברוך ברדה ודב סקג׳ו, ממקור ראשון, בערוץ הפודקאסט החדש של עיריית אשקלון בכל יישומוני ההסכתים.

כחלק מהקמפיין עלו היום שלטי חוצות עם תמונותיהם של השורדות והשורדים, המשתתפים בפרויקט בסימן ׳הייתי שם׳. התמונות צולמו בבתיהם על ידי הצלם אדי ישראל. הסיפורים עלו גם למתחם תוכן ייעודי באתר עיריית אשקלון לצד תמונותיהם של השורדות והשורדים. הפרויקט בוצע על ידי אגף הדוברות בעירייה בשיתוף עמותת עמ״ך באשקלון.

בימים אלו ובמסגרת ההיערכות העירונית ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, מפיקה העירייה פודקאסטים נוספים בקולם של הורים, ילדים ואחים שכולים שיספרו על אבדנם האישי והשכול שפקד אותם.

*ראש העיר, תומר גלאם:* ״מפעל הנצחת שורדי השואה באשקלון עושה צעד קדימה והפעם, באמצעות הקלטת הסכתים, בערוץ הפודקאסטים של עיריית אשקלון, של שורדות ושורדים שמשתפים, בצורה מרתקת ומרגשת, את סיפור ההישרדות והגבורה שלהם. כרשות, כחברה וכפרט, אנחנו מחויבים לעשות הכל על מנת להמשיך לתעד, לספר ולשנן את הסיפורים האלו, למעננו ולמען הדורות הבאים. אני רוצה להודות לעמותת עמך ולשורדות ולשורדים שלקחו חלק בפרויקט ושיתפו אתנו בסיפורם מעורר ההשראה. אנחנו מצדיעים לכם״.

לנוחיותכם, קישור להאזנה לסיפורים של שורדי השואה ביישומון ספוטיפיי: https://spoti.fi/3LszR8o
בהמשך יעלו הפודקאסטים ליישומוני הסכתים נוספים (גוגל ואפל).

צילום: סיון מטודי.
צילום הפרויקט: אדי ישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה