ובמקום הראשון במיחזור



תעודות ופרסים לילדי אשקלון שהשתתפו בפעילויות הפגה סביבתיות בסימן מחזור. חנוכיית המרפסות וחנוכיית הים הן שזכו בתחרות החנוכייה הממוחזרת; בחידון המחזור העירוני זכה בועז פישר במקום הראשון

דוברות העירייה

עיריית אשקלון, באמצעות המחלקה לתכניות ופרויקטים סביבתיים במינהל חינוך ותנו״ס, יזמה במהלך חג החנוכה האחרון מספר פעילויות הפגה חינוכיות בסימן שמירה על איכות הסביבה.

בין הפעילויות השונות, התקיימה תחרות 'החנוכייה הממוחזרת' והיא כללה יצירת חנוכייה מחומרים ממוחזרים. במקום הראשון בתחרות זכה בית הספר נוף ים ב' עם יצירתו - חנוכיית המרפסות שמתחברת באופן ישיר לתקופת הקורונה. בקטגוריית גני הילדים, זכה גן ׳סירה׳ של הגננת חלי וקנין עם חנוכיית הים שיצרו.

כמו כן, התקיים בזום חידון עירוני רב משתתפים בנושא מחזור וניקיון. במקום הראשון זכה בועז פישר, במקום השני זכתה צופיה ובמקום השלישי יונתן סופר. שלושתם זכו בפרסים כספיים בשווי 1,600 שקלים יחדיו.

הפרסים והתעודות של המשתתפים בפעילויות השונות הוענקו לתלמידים ולנציגות בתי הספר והגנים בלשכת ראש העיר, במעמד ראש העיר, תומר גלאם ומנהלת המחלקה לתכניות ופרויקטים סביבתיים במינהל חינוך ותנו״ס, יפעת מכלוף.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני שמח לראות את התוצרים של ילדי אשקלון במסגרת פעילויות ההפגה שהתקיימו בחג, גם בהיבט החינוכי וגם בהיבט הסביבתי במטרה לעודד שמירה על איכות הסביבה. אני מברך את כל המשתתפים והזוכים ומשוכנע כי הם הפיקו ידע רב בתחום, אותו יוכלו ליישם ביתר שאת בצורה שוטפת בביתם ולהעבירו בקרב בני המשפחה״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה