חגגו בר מצווה משותפת ל-19 ילדים



משמרים את המסורת: כהיערכות לטקס המרגש עברו חתני בר המצווה סדנא חברתית וסדנא תורנית שהכינו אותם לשלב הבא והמשמעותי בחייהם

דוברות העירייה

ביום שני, 23.05.2022, ערכה עיריית אשקלון בהובלת מינהל הרווחה והשירותים החברתיים אירוע בר מצווה משותפת בבית הכנסת "תפארת יוחאי".

אירוע העלייה לתורה התקיים במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגן ראש העיר, אברהם עשור, לימור גיגי, סגנית ראשית מינהל  הרווחה והשירותים החברתיים, סגן מנהל אגף רווחה, דויד וולפסון, רכזת מתנדבים, שוש עזריה, עובדי מנהל הרווחה, נציגי הגרעין התורני 'אורות' אשקלון, חתני בר המצווה ומשפחותיהם.

גם השנה הצליחה עיריית אשקלון ומינהל הרווחה להרחיב את המענים הניתנים לנערים ובמסגרת המיזם הם מקבלים שני סוגי סדנאות: סדנה תורנית-בה הם לומדים את טעמי המקרא, הנחת תפילין ושאר נושאים תורניים הקשורים לגיל המצוות וסדנה חברתית בה הילדים מתגבשים לקבוצה ולומדים את הנושאים החשובים הקשורים לגיל ההתבגרות.

במהלך החגיגות הוענקו לילדים מתנות על ידי עיריית אשקלון ועל ידי תורמים נדיבים, ביניהם טאבלטים עם כיסוי, שעון יד, אוזניות אלחוטיות, כדורי כדורגל ותיקי גב לכבוד האירוע המרגש.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני שמח ונרגש שגם השנה אנו מוציאים אל הפועל את מיזם בר המצווה הקהילתית שפועל מזה עשרות שנים. תשעה עשר חתני בר מצווה הגיעו לגיל המצוות והגיעו לחגוג יחד אתנו. אני מודה לכל העוסקים ברווחה, למשפחות, להורים היקרים על ההשקעה בילדיהם ומבטיח כי עיריית אשקלון תעמוד לצדכם בכל עת ותשמח לסייע לכם בכל אשר תצטרכו. מזל טוב ילדים יקרים, יישר כוח, עלו והצליחו, אני מאחל לכם שתהפכו לנערים עם דרך ארץ תיקחו מכל התהליך המשמעותי שעברתם את הערכים, הנתינה והכלים לשלב הבא בחייכם."

ראש מנהל הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי: "אנו זוכים ומזכים, כל שנה עשרות ילדים יחד עם  בני משפחותיהם לחגוג את אירוע  הבר מצווה  שהינו אירוע מכונן ומשמעותי עבורם באווירה ייחודית ומרגשת. הנערים זוכים למעטפת של מענים וכלים סביב גיל ההתבגרות  והכניסה לחייהם הבוגרים והעצמאיים."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה