חיזוק נוסף לתעסוקה באשקלון והדרום



מנהל הרכש במשרד הביטחון, ירכוש ממפעל 'עשות אשקלון' ממסרות ורכיבים לטנקי המרכבה ונגמ"שי הנמר ב-190 מיליון ש"ח

דוברות עשות

זוהי סדרת ההזמנות השניה שמוציא משרד הביטחון מתחילת השנה למפעל, מקבוצת 'אלביט מערכות', המעסיק כ-450 עובדים וכ-300 ספקים מאזור הדרום.*

משרד הביטחון, באמצעות יחידת סגן ראש מנה"ר לרכש יבשה ובשיתוף עם מנהלת הרק"מ (מנת"ק), מודיע היום (ד') על הזמנות נוספות בהיקף של כ-190 מיליון ש"ח למפעל 'עשות אשקלון' מקבוצת 'אלביט מערכות'.

מפעל 'עשות אשקלון' מעסיק כ-450 עובדים וכ-300 ספקים, רובם מאזור אשקלון והישובים הסובבים. המפעל מתמחה בייצור מערכות הנעה לטנקים ורק"מ. משרד הביטחון ירכוש מהמפעל ממסרות, מתלים והינעים לטנקי המרכבה סימן 4 ולנגמ"שי הנמר. זוהי סדרת ההזמנות המשמעותית השנייה של מנהל הרכש (מנה"ר) למפעל בתוך חודשים ספורים. היקף הרכש מהמפעל בשנת 2020 נאמד בלמעלה מ-300 מיליון ש"ח. 

*השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון:* ״העיר אשקלון חשובה לנו מאד וכך גם תושביה שהפכו להיות חלק מהחזית האזרחית. הפעולה של מנהל הרכש להגדלת ההזמנות והפעילות הכלכלית-תעשייתית שם, היא עוד אבן ועוגן בהגשמת החזון למימוש ההזדמנויות בפעילות התקציבית-כלכלית של המשרד בכדי לחזק את החזית האזרחית. כל זאת, תוך עידוד הרכישה מתוצרת ישראלית שיש לה חשיבות ייחודית בתקופה הנוכחית״.

*סמנכ"ל וראש מנה"ר במשרד הביטחון, אבי דדון:* "רצף ההזמנות למפעל עשות אשקלון נועד להבטיח אספקה של רכיבים לפרויקט המרכבה והנמר. ההזמנה החדשה היא חלק ממדיניות משרד הביטחון להעדיף ייצור ישראלי, לחזק את הפריפריה וכן לייצר רשת ביטחון כלכלית למפעל, שמהווה עוגן תעסוקתי לעיר אשקלון והסביבה."

(תמונה של קו הייצור במפעל)

*קרדיט צילום: 'אלביט מערכות'**

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה