חיישני אשפה הותקנו בפחים המוטמנים



כמו כן, הוצבו פחים עיליים כתחליף, בעלי נראות יפה, יעילה ונעימה יותר למכולות ועגלות ״הצפרדע״

דוברות העירייה

כחלק ממהפכת הניקיון של עיריית אשקלון, בהתאם למדיניות ראש העיר ובאמצעות אגף שפ"ע, הושלמה לאחרונה התקנת חיישני האשפה לבדיקת נפח מילוי האשפה בפחים המוטמנים ברחבי העיר בצורה חכמה.

עד כה, מערך פינוי האשפה כלל ימים קבועים ותגבורים ע"פ הצורך. כעת, השיטה משתכללת ומתייעלת ודרך הפינוי משתנה.

לכל נהג פינוי אשפה יותקן במשאית הפינוי טאבלט אשר על פי סימון המערכת הוא יצטרך לגשת לפחים המלאים ולפנותם. בנוסף, לכל רכב פינוי אשפה תוצמד סיירת ניקיון צמודה אשר תפקידה יהיה לעבור אחרי כל מוטמן שהנהג מפנה ולהעביר עליו גם שטיפה באופן מיידי.

בנוסף, הוסיפה העירייה לאחרונה עשרות פחים עיליים ברחבי העיר, בהם שדרות צפניה ובן גוריון. הפחים החדשים, יהוו תחליף למכולות האשפה ועגלות ״הצפרדע״ הפרוסות ברחבי העיר והם מוצבים במוקדים בהם לא ניתן להציב מוטמן.

הנפח של הפחים העיליים הינו 3.5 ברוטו ו2.8 נטו והיתרונות שלהם באים לידי ביטוי בנראות במרחב הציבורי כמו גם, בחלקי החילוף הזולים יותר ובמערך הפינוי שמתבצע בצורה יעילה וקלה יותר.

ראש העיר, תומר גלאם: "בשנה האחרונה אנחנו עושים מהפכה בניקיון שמורגשת היטב ברחבי העיר. הגדלנו את מספר העובדים, תגברנו את שעות הניקיון, הקצנו יותר משאבים ותקציבים והכל, כדי להפוך את אשקלון לעיר נקייה יותר לרווחת התושבים. אנחנו כבר רואים בשטח את התוצאות של הפעולות שעשינו ונמשיך לפעול עד שסטנדרט הניקיון הגבוה שלנו יגיע לכל שכונה ושכונה״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה