יהל רחום ואריאל ביתן הם הזוכים בחידון התנ"ך העירוני



הזוכים, בהתאמה, הם מבית הספר נוף ים ב' בחינוך הממלכתי ומבית הספר נווה ציון בחינוך הממלכתי דתי

יחצ

הזוכים, בהתאמה, הם מבית הספר נוף ים ב' בחינוך הממלכתי ומבית הספר נווה ציון בחינוך הממלכתי דתי

כמיטב המסורת העירונית, לאחר יום העצמאות, ביום שלישי האחרון(21.04.21), נערך גמר החידון התנ"ך העירוני באשקלון בהשתתפות כשישה עשר בתי ספר ממלכתיים וממלכתיים דתיים.

שלבי טרום החידון היו מקוונים ואפשרו למספר רב של תלמידים שביקשו להשתתף לקחת חלק. תהליך המיון עבור התלמידים הפך למעניין, מהנה וחוויתי ומתוך כלל המשתתפים נבחר התלמיד/ה שייצג את בית הספר בגמר חידון התנ"ך.

גמר החידון עסק בנושא מנהיגות והשאלות נבנו סביב נושא זה בתחומים שונים. לדוגמא: חינוך, דוגמא אישית, צניעות, חיזוק ועידוד.

מהחינוך הממלכתי זכה יהל רחום מבית הספר נוף ים ב' במקום הראשון, דביר דגן מבית הספר פסגות במקום השני ונויה הייאמס מבית הספר נוף ים ב' במקום השלישי.

מהחינוך הממלכתי דתי זכה אריאל ביתן מבית הספר נווה ציון במקום הראשון, אביאל בוחבוט מבית הספר מצפה ימים במקום השני ובן ציון דהרי מבית הספר סיני במקום השלישי.

ראש העיר, תומר גלאם: "התנ״ך, הלוא הוא ספר הספרים של העם היהודי, תמיד התווה לנו את הדרך והעניק לנו מכלול של ערכים על פיהם אנו צועדים עד היום ונמשיך לצעוד גם בעתיד. אני שמח לראות שתלמידים רבים בוחרים להשקיע ברזי התנ״ך, לשנן ולהעמיק בסיפורים ששזורים בו והנה, בזכות ההתמדה והנחישות שלהם הם הגיעו למקום המכובד הזה. ברכות לכל הזוכים, עלו והצליחו, יישר כוח".

ראש מנהל חינוך, יובל זוזט: "ברצוני לברך את הזוכים אשר קיבלו שכר לעמלם. כמו כן, את כל משתתפי החידון שעצם ההשתתפות בכל תהליך החידון, הינה זכיה בפני עצמה. ברצוני להודות לחבר השופטים ולמר שרון אלמליח שניצח על המלאכה, יישר כח".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה