כך יראה מתחם ה-WHIZZ החדש בלב המדרחוב



במסגרת תקציב 2022: העבודות להקמת הבית החדש של הסטארטאפיסיטים נמצאות בעיצומן

עיריית אשקלון

המתחם החדש המוקם בימים אלו בלב המדרחוב העירוני ישמש כביתם החדש של הסטארטאפיסיטים באשקלון.

מתחם ה-WHIZZ ממוקם במיקום מרכזי בלב השכונה הוותיקה, ועם סיום העבודות, בתוך מספר חודשים, יזמים בתחום הטכנולוגיה יוכלו ליהנות מחלל עבודה משותף, כמקום מפגש לקהילות יזמות והיי-טק וליצירת נטווריקנג.

זהו צעד משמעותי בתוכנית לחידוש ושדרוג המדרחוב וכחלק מהחזון שלנו להחיות את המדרחוב ולהחזיר אותו להיות עורק מרכזי בפעילות המסחר באשקלון.

מאחורי ההחלטה להקים את המתחם בלב המדרחוב העירוני עומד החזון העירוני להחיות את המקום על ידי יצירת עוגנים שימשכו אליו תושבים ומבקרים. בהתאם לזאת הוכנה תוכנית אסטרטגית לחידוש ושדרוג המדרחוב, הן בהיבט הויזואלי-תכנוני והן בהיבט התוכני של יצירת תכנים לאוכלוסיות שונות, בעיקרם צעירים.

ראש העיר, תומר גלאם: "אנו פועלים ליצירת מוקדי חדשנות וסטארטפמתקדמים ברחבי העיר במטרה למצב את אשקלון כיעד אטרקטיבי לדור הצעיר. זאת לצד התוכנית האסטרטגית לחידוש ושדרוג המדרחוב בעיר על ידי יצירת עוגנים שימשכו אליו תושבים ומבקרים."

המשנה לראש העיר הממונה על הצעירים, משה אטיאס: ״המטרה שלנו היא להחיות את המדרחוב ולהפוך אותו למוקד פעילות, סחר ופנאי בלב העיר אשקלון. כממונה על הצעירים, אני רואה בפרויקט ה-WHIZZ  שנבנה בימים אלו חשיבות עליונה בהחזרת הצעירים של העיר למדרחוב העירוני לאחר שנים של חוסר פעילות. מחזירים את הדופק למדרחוב."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה