לזכרם של גיא ויובל ויינר ז"ל



14 בתי ספר יסודיים השתתפו בתחרות השנתית בשחמט. במקום הראשון זכתה הקבוצה של בית הספר היסודי 'נווה ציון'

דוברות העירייה

תחרות השחמט השנתית לזכרם של גיא ויובל ויינר ז"ל

ביום שלישי, 26.04.2022, התקיימה תחרות שחמט לזכרם של גיא ויובל ויינר ז"ל בבית העם בהשתתפות 14 בתי ספר יסודיים בכיתות א-ו.

התחרות התקיימה במעמד סגנית מקום ראש העיר, מיריי אלטיט, מנהלת אגף תרבות נוער וספורט, דפנה עמירה ביטון, מנהל מחלקת ספורט, מרסלו בורדמן, נציגי המשפחה, יוליה גיטין, מעמותת השחמט של אשקלון, תלמיד בתי הספר ותושבי אשקלון.

תחרות השחמט מתקיימת כמידי שנה לזכרם של גיא ויובל ויינר, ילדי העיר אשקלון שנהרגו בתאונת דרכים בשנת 2004. גיא ויובל נהרגו בתאונת דרכים בהיותם תלמידים בכיתה ד', אשר היו רשומים בחוג שחמט ואהבו מאוד את הענף.

בשנה האחרונה לראשונה באשקלון, חנכנו מרכז שחמט עירוני אשר יהווה בית לכל חובבי ושחקני השחמט המקצועיים, בכל הגילים והרמות.

המרכז הוקם במטרה לקדם את הדור הצעיר בתחום השחמט ולהעניק להם את מלוא הכלים המקצועיים על מנת שיוכלו להגשים את עצמם בתחום ולייצג את אשקלון בארץ ובעולם. כיום משתתפים במרכז 150 שחקנים ותיקים. בנוסף, צפויים להיפתח חוגים חדשים עבור ילדים ובני נוער.

סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט: "אנו גאים להמשיך ולשמר את המסורת החינוכית והערכית הזאת לזכרם של שני בני העיר היקרים. תחום השחמט הינו תחום המעניק לילדי העיר כלים להתמודדות נכונה ומחושבת יותר בחיים. יישר כוח למשתתפים וברכות לזוכים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה