לפני טוקיו: ראש העיר נפגש עם דיאנה ויסמן



אליה יצטרפו גם אמה (המאמנת אותה) והשופט יאיר דוידוביץ', כולם תושבי העיר; ראש העיר תומר גלאם: "אתם מסבים כבוד רב למדינת ישראל בכלל ולאשקלון בפרט. תושבי העיר מחזיקים לכם אצבעות"

דוברות העירייה

היום, 15.07.21, אירח ראש העיר, תומר גלאם את תושבי אשקלון שיטוסו לייצג את ישראל ואשקלון באולימפיאדת טוקיו 2021, דיאנה ויסמן, אירנה ויסמן ויאיר דוידוביץ'.

הנציגות האשקלונית הינה נציגות מגוונת הכוללת את השחקנית האתלטית, דיאנה ויסמן שתתחרה במשחקים האולימפיים; מאמנת האתלטיקה, אירנה ויסמן שהיא גם אימה של דיאנה, ושופט מתקן הקליעה, יאיר דוידוביץ'.

במפגש נכחו מנהל מחלקת הספורט, מרסלו בורדמן וחבר המועצה הממונה על הספורט, דורון נקשרי, שאיחלו בהצלחה רבה למשתתפים באירוע הספורט הגדול ביותר בעולם. במהלך המפגש הביעה דיאנה התרגשות גדולה והודתה על המעמד המיוחד.

ראש העיר, תומר גלאם: ראש העיר, תומר גלאם: "דיאנה היקרה, תמיד האמנו בך וידענו שתגיעי רחוק והנה, יחד עם אמך שהיא גם המאמנת שלך את הולכת לייצג את ישראל ואת העיר אשקלון באולימפיאדה. את מסבה כבוד גדול לעיר ועם הנחישות שהוכחת לאורך כל השנים, אין לי ספק שתצליחי. את מהווה דוגמא לתלמידות ולתלמידים שלנו, שמי שרוצה ומשקיע ומאמין, בסופו של דבר מצליח. יישר כוח״.

השנה יפן מארחת את האולימפיאדה, וזו תהיה האולימפיאדה הסטרילית הראשונה, שתערך בהתאם להנחיות, ללא קהל וללא חגיגות ענק. המשחקים האולימפיים יתקיימו בין התאריכים 23.07-08.08.21.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה