מועצת הנוער פתחה שנת פעילות חדשה



במסגרת השיפוץ למרכז החדש הונגשו השירותים, המתחם כולו רוצף מחדש, הוחלפו חלונות, מערכת החשמל תוקנה והמתחם נצבע מחדש

דוברות העירייה

בתחילת השבוע, ראשון, 14.11.2021, התכנסה מועצת הנוער העירונית של אשקלון במרכז העירוני לנוער למליאת הפתיחה הראשונה של מועצת הנוער.

כ-60 בני ובנות נוער, תלמידי בתי ספר תיכוניים שנבחרו בבתי הספר שלהם בבחירות למועצת התלמידים הגיעו למליאה הראשונה של המועצה. במליאה נכחו גם ראש העיר, תומר גלאם, ראש מנהל חינוך, יובל זוזט, מנהלת אגף תנו״ס, דפנה עמירה ביטון והמפקחת המחוזית, נסי אברהמי.

כחלק מתפקיד התלמידים במועצה, הם ידרשו לבנות תכניות עירוניות לבני גילם ולעבוד על מיטב התכנים החינוכיים והתרבותיים שהעיר יכולה להעניק לבני נוער.

לאחרונה שופץ המכרז העירוני לנוער שעובד במתכונת מלאה ופועל חמישה ימים בשבוע. במסגרת השיפוץ הונגשו השירותים, המתחם כולו רוצף מחדש, הוחלפו חלונות, מערכת החשמל תוקנה והמתחם נצבע מחדש.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני מודה לבני הנוער שנרתמו למען המטרה החשובה ותורמים לחברה בזמנם הפנוי. מלבד תפקידי בתור ראש העיר אשקלון, אני מחזיק גם בתיק הנוער והנושא של תנועות הנוער קרוב מאוד לליבי. אנחנו פועלים לילות כימים כדי לעצב לכם את המחר בכל תחומי החיים וכדי להעניק לכם את מערכת החינוך הטובה ביותר, את מקומות התעסוקה המתקדמים והחדשים ביותר ואת העתיד הטוב והבטיח ביותר. אני רואה בכם שותפים מלאים להצלחה שלנו ומאמין בכל אחת ואחד מכם״.

יו"ר מועצת נוער, אביגיל מירילאשוילי: "אחרי שנתיים שלמות של חוסר ודאות מוחלטת ושינויים, מועצת הנוער העירונית חוזרת לפועל בשיא כוחה!

אני רוצה להגיד תודה רבה למחלקת הנוער על כל העזרה והתמיכה במועצה בשנים האחרונות. אני מברכת את הנציגים החדשים שלנו ומאחלת לכם בהצלחה ותחושת סיפוק ועשייה, ובנוסף מאחלת לכלל המועצה שנה מלאה בעשייה ופרויקטים רבים."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה