מנהל אגף חדש לשפ״ע



כפיר כריסי נבחר לנהל את האגף. יעסוק בניהול מערך התברואה, ניקיון וחזות העיר ברשות

דוברות העירייה

ועדת המכרזים בעירייה בחרה בשבוע שעבר פה אחד בכפיר כריסי לתפקיד מנהל האגף לשיפור פני העיר. נציין כי כריסי שימש כסגן מנהל האגף בשנתיים האחרונות.  

בין יתר דרישות התפקיד, כריסי יהיה אמון על פיקוח ומעקב אחרי ביצוע שירותי ניקיון ואחזקה שוטפים, לרבות שירותי איסוף אשפה על סוגיה, פסולת וגזם באופן הסדרת סילוקם לאתרי מחזור והטמנת אשפה מורשים. בנוסף, פיקוח ובקרה אחר פעולות למניעת מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים וייזום פעולות לשיפור חזות וניקיון העיר וטיפוח מודעות סביבתית. כמו כן, על ניהול תחום ההצלה ומערך הווטרינריה והפרויקטים הקשורים בעיר.

ראש העיר, תומר גלאם: ״אשקלון נמצאת בתנופת בינוי אדירה והעיר עומדת לפני הרחבה משמעותית הן של תושבים והן של שכונות חדשות ואנחנו שוקדים כל העת על שיפור מתמיד של השירות לתושב, בכל התחומים. אחד מהחשובים בהם הוא נושא הניקיון שעובר מהפך של ממש במטרה להגיע לכל שכונה ושכונה ולשדרג את המענה בתחום״.

מנהל אגף שפע, כפיר קריסי: "אני שמח ומודה על ההזדמנות להמשיך לעסוק בתחום בו אני עוסק בשנים האחרונות ומשתדל לעשות אותו על הצד הטוב ביותר. אמשיך ליזום ולהוביל תכניות לשיפור פני העיר תוך העמדת סטנדרט  שירותי גבוה עבור תושבי העיר אשקלון."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה