מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף הגיע לאשקלון



אלוף משנה שגיא ברוך, הגיע ביום רביעי האחרון לפגישת עבודה ראשונה לרגל כניסתו לתפקיד, עם ראש העיר, תומר גלאם.

דוברות העירייה

במסגרת הביקור, הוצגה תפיסת החירום של הרשות, היכולות והאמצעים שברשות להתמודדות עם מצבי חירום ובפרט נגיף הקורונה. כמו כן, הוצג מרכז הפעלת החירום של הרשות ומרכז החוסן העירוני.

ראש העיר, תומר גלאם: ״אנו מקדמים בברכה את אלוף משנה שגיא ברוך בתפקידו החדש ומצפים לעבוד בשיתוף פעולה מלא איתו. העיר אשקלון מתמודדת לא רק עם אתגרי הקורונה, אלא גם עם מציאות ביטחונית מעורערת, כפי שנוכחנו לגלות שוב השבוע.

"מציאות שכזו מחייבת מוכנות מלאה של כל גורמי החירום ברשות ומחוצה לה. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה הפורה של עיריית אשקלון עם פיקוד העורף יימשך גם תחת פיקודו של אל"מ שגיא ברוך״.

מפקד מחוז דרום, אלוף משנה שגיא ברוך סיכם את הביקור ומסר: "שמחתי להגיע ולמדתי עוד על הרשות. התרשמתי מהעשייה הרבה של ראש העיר ועובדי הרשות הן בתחום המוכנות לחירום והן במאבק בנגיף הקורונה, ביחד בשיתוף פעולה ובאחריות מרחיבה נוכל לכל אתגר".

מפקד נפת לכיש, אל"ם (מיל') מרקו אזואלס: "בגל הראשון עיריית אשקלון תפקדה בצורה ראויה לשבח. באמצעות הסברה ואכיפה, ירד מספר הנדבקים בעיר משמעותית. עשייה זו נמשכת בעיר גם בגל השני, וראויה לשמש דוגמה להתמודדות נכונה עם נגיף הקורונה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה