נחנך המתחם המחודש של השיטור העירוני



לאחר שמונה שנים הורחבו המשרדים, הותקנו תאי שירותים חדשים והמתחם זכה לריצוף וצבע חדשים; מנהל יחידת השיטור העירוני: עושים הכל כדי להעניק את השירות המיטבי לתושבי אשקלון בכל שעות היממה ובכל נושא המגיע לפתחנו

דוברות העירייה

אמש, שני (10.01.2022), נחנך מתחם השיטור העירוני המחודש, הפועל בשכונת שמשון.

בטקס נכחו ראש העיר, תומר גלאם, מפקד תחנת משטרת אשקלון, מאיר חכמון, סגן מפקד תחנת משטרת אשקלון, אבי עמר, מנכ"ל העירייה, עידן דוד, מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום של עיריית אשקלון, יהונתן עובראני ומנהל יחידת השיטור העירוני, עופר זלביגר.

המתחם המחודש הורחב ונוספו בו משרדים חדשים, הותקן ריצוף חדש והמתחם כולו נצבע מחדש. כמו כן, בוצעו תאי שירותים חדשים והושקעו משאבים רבים על מנת להעניק למקום את התנאים לו הוא זקוק על מנת להעניק את השירות המיטבי לתושבים.

השיטור העירוני, המשותף לעיריית אשקלון ולמשטרת אשקלון, מונה כיום כ-14 פקחים ו-14 שוטרים אשר פועלים בשיתוף פעולה יוצא דופן לטובת שמירה על ביטחון תושבי אשקלון.

ראש העיר, תומר גלאם: "לאחר שמונה שנים במתחם הישן, אני שמח ונרגש להעניק לשוטרי ופקחי השיטור העירוני את התנאים המגיעים להם במקום עבודתם על מנת שיוכלו להמשיך ולבצע את עבודתם נאמנה עבור תושבי אשקלון. השיטור העירוני עובד לילות כימים על מנת לשמור על ביטחון תושבי העיר וכך נמשיך לעשות בשיתוף פעולה מלא עם משטרת אשקלון. אני מודה למשטרת אשקלון ולכל יחידת השיטור העירוני על עבודתם הקשה ומאמין כי באמצעות המשך עבודה פורייה נמשיך להעניק לתושבי העיר את רמת איכות החיים הגבוהה ביותר״.

מפקד תחנת אשקלון, סנ"צ מאיר חכמון: ״שוטרי תחנת אשקלון עובדים כתף אל כתף עם פקחי השיטור העירוני, ומדי יום פועלים ברחבי העיר מתוך שליחות מלאה לשרת התושבים ולתת מענה מיטבי ויצירתי, לכלל הבעיות המפריעות להם ומשפיעות על חייהם. חידוש המבנה ללא ספק מהווה אבן דרך נוספת בחיזוק היחידה ומאפשר לשוטרים ולפקחים המשרתים בה להמשיך לפעול למען הציבור."

מנהל יחידת השיטור העירוני, עופר זלביגר: "עבודת השיטור העירוני הינה עבודה חשובה מאין כמותה. אנו עושים הכל כדי להעניק את השירות המיטבי לתושבי אשקלון בכל שעות היממה ובכל נושא המגיע לפתחנו. אני מודה לעיריית אשקלון על ההשקעה במתחם השיטור שהיה זקוק לכך. אני בטוח כי באמצעות המשך שיתוף פעולה פורה ומעשיר בין עיריית אשקלון לבין תחנת משטרת אשקלון נמשיך לעשות חיל למען תושבי העיר ולשמור על ביטחונם הן בשגרה והן בחירום."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה