נחנכה כיכר על שם מיכה עמיר ז"ל



הוא שימש כחבר מועצה במשך 12 שנה והיה ממקימי קרן מלגות עבור סטודנטים בני העדה הלובית; "סגירת מעגל מרגשת במיקום המתאים ביותר", אמרה אחותו של מיכה

דוברות העירייה

אתמול (רביעי) נערך טקס חנוכת כיכר ע"ש מיכה עמיר ז"ל בכיכר הסמוכה למלון 'אגמים'. הטקס, שנערך במתכונת מצומצמת בשל תקופת הקורונה, השתתפו ראש העיר, תומר גלאם, יו"ר ועדת שמות, הרב אברהם עשור ובני משפחתו של עמיר ז"ל.

מיכה עמיר שימש כחבר מועצה בין השנים 1965-1977 וניהל את מלון 'מרגוע לעובד' במשך 34 שנים. כמו כן, היה ממקימי קרן מלגות עבור סטודנטים בני העדה הלובית, פעיל חברתי במספר ועדי הורים בבתי ספר, מזכיר קופת חולים כללית ופעיל ב'חברה קדישא'.

ראש העיר, תומר גלאם: "מיכה עמיר, אדם יקר ואהוב, תרם רבות לעשייה החינוכית והחברתית באשקלון והקדיש את כל כולו למען העיר וקהילה. אתם יכולים להיות גאים במורשת המשמעותית והחשובה, שהוא הותיר לנו ולדורות הבאים. אני מאמין שהרבה אנשים ובני משפחה - שמיכה יקר לליבם, היו שמחים לחלוק איתכם את היום החשוב והמשמעותי הזה. אני מבטיח, כי נעשה הכל על מנת להמשיך ולהנציח את הטוב בחברה שלנו, את האנשים שקידמו, סייעו ותרמו מעצמם למען האחר".

יו"ר ועדת שמות, הרב אברהם עשור: "אני רוצה להודות לראש העיר על המסירות והנחישות להנציח את האנשים שפעלו למען הקהילה בהיקפים שלא ראיתי בעיר אחרת. תושבי אשקלון צריכים לדעת שיש תמורה לפעילות ההתנדבותית שלהם והעירייה, ככל שתוכל, תתגמל כל אחד מהם באמצעות הנצחת השם והמעשים שלו".

גאולה זיו, אחות של מיכה עמיר: "במשך עשור אנחנו מנסים לקדם את הנצחתו של מיכה, אחינו היקר, ולפני כחודש, כשקיבלתי את השיחה מראש העיר שמבשרת על ההחלטה לקרוא כיכר על שמו, לא האמנתי. אתמול זה סוף סוף קרה וזו הייתה סגירת מעגל מרגשת וטובה ובמיקום המתאים ביותר. הכיכר סימלה את מיכה, הוא ניהל את מלון 'מרגוע לעובד' הסמוך לכיכר במשך 34 שנים. אני רוצה להודות לראש העיר על הרגישות ועל האכפתיות, ולכל האנשים הנפלאים שהיו חלק מהתהליך ומהטקס אתמול, זה היה פשוט נפלא. תודה, בשם כל המשפחה אנחנו מעריכים זאת מאוד".  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה