סיום מוצלח לקייטנות פסח



למעלה מ-10,000 תלמידות ותלמידים נהנו מקייטנות פסח באשקלון. 385 מסגרות, חמישה ימים של פעילות פדגוגית עשירה ושפע של פעילויות חווייתיות בסימן החג

דוברות העירייה

אתמול, 12.04.2022, סייר ראש העיר, תומר גלאם יחד עם מנכ"ל עיריית אשקלון, עידן דוד, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח ויו"ר פורום ההורים העירוני, דודו לוי במספר בתי ספר וגני ילדים בהם נערכים קייטנות פסח ברחבי העיר.

השנה מספר התלמידות והתלמידים שהשתתפו בקייטנת פסח חצה את רף ה-10,000 אשר התחלק ל-385 מסגרות הפרוסות ברחבי העיר.

הקייטנה שצפויה להסתיים היום, (13.04.2022), פעלה במהלך חמישה ימים וכללה תוכן פדגוגי עשיר, שפע של פעילויות חווייתיות בסימן החג כולל הפעלות חיצוניות, ארוחת בוקר וארוחת צהריים למשלימים את הצהרון.

כזכור, גם השנה במסגרת מהפכת הסבסוד עבור ההורים, קייטנות פסח התקיימו במחירים מופחתים ומהזולים בישראל.

ראש העיר, תומר גלאם: "שמחה גדולה להסתובב באשקלון ולראות את ילדי העיר נהנים ממסגרות חוויתיות, לימודיות ומעשירות בסימן החג והאביב במהלך חופשת הפסח. אני שמח שהצלחנו, גם הפעם, להפחית את המחיר עבור ההורים ולהמשיך את מגמת ההוזלה מבלי לפגוע באיכות התוכן והשירות שמקבלים הילדים וההורים ולהעניק מסגרת חינוכית ברמה הגבוה ביותר."

סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמלי, מיריי אלטיט: ״קייטנות פסח מסתיימות ובמסגרתן ילדי העיר נהנו ממסגרת חינוכית איכותית מפוקחת ומסובסדת. אני שמחה לראות אלפי ילדים הנהנים ממסגרת איכותית אשר שמרה לילדי הגן וכיתות א׳-ב׳ על רצף לימודי חברתי ורגשי, במהלך חמשת ימי חופשת חג הפסח."

מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח: "מתרגשת ושמחה לראות את האמון שנותנים בנו תושבי העיר המפקידים את ילדיהם בידינו, חציית רף 10000 המשתתפים בקייטנות פסח הינה הוכחה לכך. ראש העיר ששם את חינוך ילדי העיר בראש מעייניו והשקיע רבות בסבסוד הצהרונים הגיע לביקור בקייטנות בתי הספר והגנים על מנת לעמוד מקרוב על איכות מוטיב הפעילויות, מבקשת להודות לראש העיר ולצוותי החינוך ברשות ובחברה העירונית על עבודתם הנפלאה."

יו״ר פורום הורי אשקלון, דודו לוי: ״קייטנות פסח של הרשות מוכיחות את חשיבותן ויעילותן בכל שנה מחדש. הקייטנה מהווה פתרון להורים שעובדים ובמקביל רוצים לתת לילדיהם מסגרת בה הם פעילים, נהנים וסופגים עוד מערכי החג הקרב ולא צריכים לבלות את הבקרים של השבוע הראשון של החופש מול המסכים. פורום ההורים של אשקלון רואה חשיבות עליונה במתן מענה מתאים להורי וילדי אשקלון בהתאם לצרכים המתבקשים ועל הצד הטוב ביותר וידאג כל העת להיות קשוב להם ולפעול למענם יחד עם הרשות״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה