עידו ליבנה נבחר למנהל אגף תכנון אסטרטגי וחדשנות



המדובר על תפקיד חדש ברשות, במסגרתו יהיה אחראי בין היתר על תכנון אסטרטגי רב תחומי של העיר, על פי מדיניות ראש העיר ובתיאום עם אגפי הרשות השונים

דוברות העירייה
ועדת המכרזים בעיריית אשקלון, בחרה השבוע פה אחד, בעידו ליבנה לתפקיד מנהל אגף תכנון אסטרטגי וחדשנות בעירייה

ליבנה, תושב קיבוץ רוחמה, בעל תואר ראשון בניהול ושיווק באוניברסיטת בן גוריון ובעל תואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת בר אילן. משנת 2017 ועד כה שימש כסגן ממונה מחוז דרום במשרד הפנים ובשנים שקדמו לכך שימש, בין היתר, כסגן ממונה מחוז ירושלים וממונה רשויות במשרד וכמנהל מחלקת פרויקטים שיווקיים ומערך הפצה בקבוצת 'אינטלקט'. הוא בעל ניסיון רב בניהול, פיתוח כלכלי, תכנון, בקרה, יישום מדיניות, ביצוע מיזמים ועוד. בעבר שימש גם כנציג שר בוועדת תכנון ובנייה מחוז דרום, חבר דירקטוריון ברשות לפיתוח הנגב ובחברה הכלכלית בית אריה. 

המדובר בתפקיד חדש ברשות שבמסגרתו יהיה אחראי ליבנה על תכנון אסטרטגי רב תחומי של העיר, בהלימה עם מדיניות ראש העיר ונתונים קיימים ותחזיות דמוגרפיותייעוץ אסטרטגי והכנת תוכניות אסטרטגיות, בתיאום עם אגפי הרשות השוניםריכוז מידע אודות תכנון ופיתוחעבודה מול מאגרי מידע ומחקרים ועוד. 

ראש העיר, תומר גלאם: "מדובר בתפקיד חשוב שיהווה חיזוק משמעותי לקידום התוכניות והפרויקטים העומדים לפתחנו לקידומה של העיר אשקלון בתחומים רבים. עידו מביא איתו ניסיון רב, היכרות עם נושאים הרלוונטיים לרשות ואני מאמין שיבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר ובמקצועיות יתרה". 

עידו ליבנה: "אני מודה על הבעת האמון מצד העירייה והעומד בראשה על בחירתי לתפקיד, ועל ההזדמנות לעמוד בשדרה הניהולית של אחת הערים המובילות והמתפתחות בישראל. מצפה להשתלב בעשייה למען תושבי העיר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה