ערב הוקרה ייחודי למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים



שיאו של הערב בדואט מרגש של הזמר מוקי וחברי להקת ים אהבה, המורכבת מבוגרים עם צרכים מיוחדים ששרו יחד את השיר ילד של אבא

דוברות העירייה

ערב הוקרה ייחודי למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים

שיאו של הערב בדואט מרגש של הזמר מוקי וחברי להקת ים אהבה המורכבת מבוגרים עם צרכים מיוחדים ששרו יחד את השיר ילד של אבא

ביום חמישי האחרון, 23.12.21, נערך ערב הוקרה ייחודי אשר הוקדש כל כולו להורים ומשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים.

האירוע התקיים במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגן ראש העיר הממונה על צרכים מיוחדים, יורם גניש, מנהלת אגף תרבות נוער וספורט, דפנה ביטון, מנהלת מחלקת חינוך מיוחד, גלית מרציאנו ארבלי, רכזת צרכים מיוחדים בחינוך הבלתי פורמלי, מלי ברלינסקי ואחרונים חביבים ההורים היקרים.

הערב המרגש, שנערך באמצעות אגף תרבות נוער וספורט בעירייה, נפתח במופע של להקת "ים אהבה" שהוקמה ומופעלת ע"י אגף הרווחה והשירותים החברתיים בהובלתו של המנהל המוזיקלי אלי כהן. הלהקה מורכבת מקבוצת בוגרים עם מוגבלויות אשר שרו וניגנו שירים ישראליים מרגשים מכל הזמנים. בנוסף, במהלך הערב הופיע האומן ניצן לוי תושב העיר והזמר הישראלי מוקי אשר ביצע מספר שירים ובניהם השיר 'ילד של אבא' יחד עם לקת 'ים אהבה'.

במהלך חודש דצמבר ציינה העירייה את חודש שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, במגוון אירועים ופעילויות. החודש נפתח עם קמפיין מרגש של ילדות וילדים המתמודדים עם מוגבלויות שונות בסימן "לא מוגבל, גיבור על".

כמו כן, נחנך המרכז הרב תכלית הראשון מסוגו בעיר המעניק סביבה תומכת ומתקדמת לאנשים עם מוגבלות פיסית מורכבת ולראשונה גם לבוגרים על הרצף האוטיסטי, הקמנו את להקת ים אהבה ופתחנו לראשונה בעירייה מחלקה לתרבות לאנשים עם צרכים מיוחדים.

ראש העיר, תומר גלאם: "העלנו אירוע שלם שכל כולו מוקדש לכם, האימהות והאבות של הילדות והילדים המופלאים והמיוחדים שלכם. כל אחת ואחד מילדכם הוא גיבור על, יש לו את היכולות המיוחדות שלו שהופכות אותו לגיבור וזאת הודות להורים מסורים, תומכים ואוהבים כמו שיושבים כאן בקהל. אתם גיבורי העל שלהם! אתם נמצאים שם עבורם 24/7 וחווים רגעים לא פשוטים לצד רגעי אושר ושמחה. נמשיך לעשות הכל כדי ששוויון הזכויות של התושבים המיוחדים והיקרים שלנו יהיה דרך חיים ודבר שבשגרה."

סגן ראש העיר הממונה על צרכים מיוחדים, יורם גניש: "ביום חמישי האחרון קיימנו ערב הוקרה למשפחות מיוחדות. אגף התנו"ס בראשות דפנה עמירה ביטון הפיקו ערב מלא חום עוצמה והרגשה משפחתית. ניצן לוי הקסים בשיר מקורי. להקת ים אהבה נתנו שואו מקצועי. ולראות אותם מבצעים שיר עם מוקי היה שיא הערב מבחינתי התרגשנו מאוד. אני רוצה להודות למלי ברלינסקי רכזת צרכים מיוחדים באגף תנו"ס על הזמינות והמחשבה העצומה שלה לטובת האוכלוסייה המיוחדת כל השנה ובפרט באירוע ההוקרה. תודה ענקית למשפחת המש"ב. וכמובן תודה לראש העיר תומר גלאם על התמיכה העזרה והשותפות."

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה