קונים מאשקלונים - מעודדים את העסקים המקומיים



עיריית אשקלון יןצאת במבצע לבעלי העסקים, בואו להיות הפרזנטורים בקמפיין החדש שלנו

דוברות העירייה

במסגרת הסיוע לעסקים המקומיים עיריית אשקלון מזמינה בעלי עסקים לקחת חלק בקמפיין 'קונים מאשקלונים' לעידוד הצריכה המקומית במסגרתו הם יככבו בקמפיין עצמו.

מטרת הקמפיין להציג את הפנים שמאחורי בתי העסק בעיר, לעורר הזדהות ותחושת שייכות, וכמובן לעודד צריכה מקומית על רקע המשבר הקשה שחווים כיום בעלי עסקים רבים בעיר על רקע המאבק בנגיף הקורונה.

הקמפיין יכלול פרסום בשילוט חוצות ברחבי העיר, פרסום בפלטפורמות דיגיטליות (קמפיין ממומן בפייסבוק) ופרסום בחוברת עסקים מיוחדת שתופץ לכל בתי אב בעיר.

ראש העיר, תומר גלאם: ״בקמפיין הזה חשוב היה לנו לתת ביטוי לבעלי העסקים עצמם, להסתכל בעיניים לאנשים שהקימו עסקים בעיר במיטב כספם, אנשים שמפרנסים עובדים, משפחות ומתמודדים עם אתגרים רבים לכל אורך השנה. אני מאמין שכל תושב באשקלון שיצרוך יותר בעסקים המקומיים, ידע שהוא תורם לא רק לעידוד העסקים בעיר, אלא גם מסייע לפרנסת עשרות אלפי משפחות, שאיבדו ברגע את מקור הפרנסה העיקרי שלהן. אני מזמין את בעלי העסקים להצטרף לקמפיין שניתן להם כמובן כשירות מלא מטעם העירייה, ואת הציבור לצרוך יותר בעיר ולהניע מחדש את גלגלי העסקים המקומיים״.

פרטים ניתן לשלוח עד ליום חמישי 08.10.20 באמצעות מילוי הפרטים בקישור הבא: https://bit.ly/30xFmO2

שימו לב: יכולים להשתתף בקמפיין בעלי עסקים הפועלים באשקלון על פי חוק ומפעילים, אם בבעלות או שכירות, משרד או חנות. תינתן עדיפות למעסיקי עובדים. מספר השלטים מוגבל | כל הקודם זוכה.

נזכיר כי היוזמה החדשה, מצטרפת לשורה של יוזמות שביצעה העירייה למען העסקים המקומיים מאז פרוץ משבר הקורונה, בהם, הגשת בקשה למשרד הפנים להפחתה של 25 אחוז באגרת שילוט לנכסים מסוימים, פטור מארנונה לשלושה חודשים באופן אוטומטי לעסקים הזכאים לכך; הקמת קרן מטעם העירייה על סך 2 מיליון שקלים לקידום בעלי עסקים; חלוקת שילוט עם הנחיות משרד הבריאות כחלק מעמידה בתנאי התו הסגול בקרב עסקים; פרסום עסקים המבצעים משלוחים בעשרות שלטי חוצות ללא תשלום ועוד.

כמו כן, באתר העירייה מופיע מידע שימושי לעסקים המקומיים אודות הנחה בשיעור של 95% בארנונה לעסקים שנפגעו באופן משמעותי והארכת היתרים ורישיונות של בתי העסק באופן אוטומטי וללא תשלום אגרה. המידע בכתובת https://bit.ly/3iqOIkt

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה