תושבי אשקלון חונים חינם



תושבי אשקלון בעלי תו תשב דיגיטלי, יוכלו ליהנות מחניה ללא תשלום ולמשך כל זמן החניה בחניונים באשקלונה ובסמוך לחוף דלילה

דוברות העירייה

בימים אלו החלה עיריית אשקלון בהסדרת מקומות חניה ברצועת החוף, בהם החניה לתושבי העיר מחזיקי תו תושב דיגיטלי תהיה ללא עלות לאורך כל שעות השהות וללא הגבלה.

החניונים בהם מתבצעות בימים אלו עבודות ההסדרה ממוקמים בסמוך לחוף דלילה וברחבת ׳אשקלונה׳ ויכללו למעלה מ-600 מקומות חניה.

עם סיום העבודות, במהלך הימים הראשונים לתחילת הפעלת החניונים יוצבו במתחמים דיילים שיבצעו פעולות הסברה בנושא ויסייעו לתושבים להירשם לתו תושב.

כידוע, חניון המרינה מול הוא חניון פרטי ואין קשר בינו לבין חניוני העירייה, שהם כאמור, בחינם לתושבי אשקלון בעלי תו תושב דיגיטלי.

במטרה ליהנות מתעריפי החניה הייעודיים עבור תושבי העיר, יש להירשם לתו התושב הדיגטלי באתר העירייה. תושב אשקלון בעל תו תושב דיגיטלי יוכל ליהנות מחניה חינם ברצועת החוף לעומת תושבי חוץ שיצטרכו לשלם עבור שעת חניה 6.3 שקלים.

נזכיר כי בשאר רחבי העיר המסומנים בכחול לבן, תושבי אשקלון בעלי תו תושב דיגיטלי יוכל ליהנות משעת חניה ראשונה חינם לעומת תושבי חוץ שיחלו בתשלום החל מהשעה הראשונה. לאחר השעה הראשונה יחול שינוי בתעריף החניה לשעה והוא יעמוד על 2.5 שקלים. התעריף עבור תושבי חוץ יעמוד על 6.3 שקלים לכל שעת חניה.

התו מיועד לכל תושב אשקלון שהוא בעל רישיון נהיגה ובבעלותו רכב או מספר רכבים (ללא הגבלה על מספר הרכבים). ההרשמה הינה פשוטה וידידותית למשתמש וניתן לעשות זאת על ידי מספר צעדים פשוטים וקלים במתחם ייעודי שהוקם באתר העירייה. כבר בעמוד הראשי של אתר העירייה ניתן למצוא את כפתור 'תו תושב' ובלחיצה עליו ייפתח עמוד להרשמה על ידי הזנת פרטים אישיים ומסמכים רלוונטיים. עם סיום פעולת ההרשמה, יקבל התושב דואר אלקטרוני המאשר את קבלת הפרטים ובתוך מספר ימים יקבל מייל נוסף המאשר את הרשמתו לתו התושב. נדגיש כי מדובר בתו דיגיטלי (ולא פיזי או עם צורך בהדבקה) המוזן אוטומטית במערכות העירייה ובמסופי אכיפת החנייה ואפליקציות התשלום.

להרשמה לתו תושב דיגיטלי > https://bit.ly/3mIyPuJ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה