תנועות הנוער פותחות שנה חדשה של פעילות למען הקהילה



35 רכזות ורכזים של תנועות הנוער השונות ברחבי העיר, הגיעו ליום שיא של האגף לתרבות, נוער וספורט כחלק מההתארגנות לשנת הפעילות החדשה

דוברות העירייה

קקאגף תרבות, נוער וספורט של עיריית אשקלון החל השבוע (שני) בהכנתם של רכזי תנועות הנוער לקראת שנת הפעילות תשפ"ב. במסגרת יום השיא הוצגו בפניהם סדנאות והרצאות בנושאי נהלי פיקוח, הדרכה נכונה, מתן מענה חוסן ועוד.

ביום השיא נכחו ראש העיר, תומר גלאם, ראש מנהל חינוך, יובל זוזט, מנהלת המחלקה לתרבות, נוער וספורט, דפנה עמירה ביטון ומנהלת המחלקה לנוער, ורד כהן.

כ-35 רכזות ורכזים משמונה תנועות נוער עירוניות לקחו חלק ביום והביעו את רצונם להפוך את שנת הפעילות הנוכחית לחווייתית ומעצימה עבור בני הנוער.

יום פתיחת השנה הגיע לאחר הבשורה העצומה כי העיר אשקלון ממשיכה להוביל את המקום הראשון בישראל בזכאות לתעודת בגרות חברתית. מדובר ב-81% מבני הנוער שבחרו לא לוותר, למרות אתגרי השנה, ולהתנדב למען הקהילה ולמען האחר.

ראש העיר, תומר גלאם: ״בני הנוער עברו שנתיים לא פשוטות בהתמודדות עם הריחוק החברתי ועל כן חשיבות תנועות הנוער כיום הינה גדולה מאי פעם. אני נמצא כאן היום בשני כובעים, ראש העיר ומחזיק תיק הנוער, כבר למעלה מעשור - הנושא הזה חשוב וקרוב לליבי במיוחד. אני מודה לכם, הרכזים על הפעילות ומקווה שיחד נצליח להגיע לכמה שיותר בני נוער ולהפוך את השנה הזאת לחוויותית ומעצימה עבורם.״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה