אהוד אולמרט: אסיר מספר 9032478



איך או נכון יותר למה הפך האסיר המורשע אהוד אולמרט מאיש ימין מובהק לאיש שמאל אנרכיסטי, רדיקלי, וולגרי, אלים וגם הסולן הכי בוטה בכת ״רקלאביבי״..??? מה הוא שינה אידאולוגיה..? חטף הארה שמיימית..? זהו. ממש לא

יחצ

איך או נכון יותר למה הפך האסיר המורשע אהוד אולמרט מאיש ימין מובהק לאיש שמאל אנרכיסטי, רדיקלי, וולגרי, אלים וגם הסולן הכי בוטה בכת ״רקלאביבי״..??? מה הוא שינה אידאולוגיה..? חטף הארה שמיימית..? זהו. ממש לא…

1. האלימות של אולמרט
א. בראיון לתקשורת הטורקית אמר האסיר המורשע אהוד אולמרט:
״אני קורא לבן גביר וחבריו אויבים, רוצחים, קצבים ומחבלים".
ב. הוא כינה את ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו ״חולי נפש״, חטף תביעת דיבה ושילם 62,500 ש״ח. כשהפגין נגד הרפורמה אמר: ״צריך לעבור לשלב הבא, לשלב של מלחמה, ומלחמה לא מנהלים בנאומים". זה בטוח משפט אלים ומסית.

2. אז מה קרה לו..?
א. אולמרט שהואשם בשוחד וישב בכלא חיפש ״רהביליטציה״ - טיהור. חשב וחשב האסיר המורשע ושאל את עצמו מהי הדרך הכי טובה להיטהר…?
ב. בום טראחחחחח. ביבי!!! צא נגד ביבי הכי הכי הכי בוטה והכי הכי הכי אלים נגדו, ואז כת ״רקלאביבי״ השולטת כמעט בכל ערוצי תקשורת השמאל, בפרקליטות, באקדמיה, בצבא ובמשק יחבקו אותך וינקו אותך!!!

סוף דבר:
אולמרט למד מהר את השיטה. הוא הפך מיד לסולן הכי אלים והכי קולני בכת ״רקלאביבי״. מאז הוא אורח קבוע ומכובד באולפנים. הוא נואם מבוקש בקפלן. האסיר הפך לשגריר. לאחד מל״ו צדיקים. זה מה שהוא רצה. הצליח לו..

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה