אוטובוס השירות ומשטרת אשקלון למען הקהילה



מחר (05.01.23) יגיע אוטובוס השירות והשיטור הקהילתי למסוף רמז בשכונת מגדל; נציגי השיטור הקהילתי וחוקר משטרתי יעניקו ייעוץ והסברה בנושאים הקשורים לאיכות חיי התושבים

דוברות העירייה

סובלים מרעש מתחת לבניין? לא מסתדרים עם השכנים? נתקלים בוונדליזם? אל תישארו עם השאלות. אוטובוס השירות והשיטור הקהילתי ימתינו לכם מחר (5.1.23), בין השעות 09:00-12:00, בסמוך למסוף רמז בשכונת מגדל עם נציגי השיטור הקהילתי וחוקר משטרתי. במקום יוענקו ייעוץ והסברה בנושאים הקשורים לאיכות חיי התושבים, בהם: הקמות רעש, סכסוך שכנים, הגשת תלונות מקוונות למשטרה ועוד.

*ראש העיר, תומר גלאם:* "אנחנו ממשיכים להגיע עד לתושבים ולסייע בכל תחום ותחום. אני משוכנע כי שיתוף הפעולה עם השיטור הקהילתי שעושים עבודה טובה באופן יומיומי, יסייע לתושבים בפתרון דילמות וסוגיות בצורה המקצועית ביותר״.

אוטובוס השירות הוא יוזמה חדשנית של עיריית אשקלון שמטרתה להגיע ללב השכונות ולהעניק לתושבים שירות אישי במגוון תחומים. כאמור, מחר יינתן שירות בנושא הביטחון האישי ושיפור איכות החיים. יש לציין כי ביום זה לא יינתנו שירותים עירוניים נוספים.

את פעילות אוטובוס השירות מוביל אגף קשרי קהילה בעיריית אשקלון, והוא צפוי להגיע לשכונות נוספות בחודש הקרוב. פרטים נוספים באתר העירוני: https://www.ashkelon.muni.il/Lists/List1/CustomDispForm.aspx?ID=933

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה