אות הנשיא לחייל תושב אשקלון



ביום חמישי ה-05.05.22 תתקיים טקס מצטייני נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג לכבוד יום העצמאות ה-74. בין המצטיינים נבחר סמל חננאל מוצ'ה, מפקד בגדוד קרן 411 בחטיבת האש 282

דובר צהל
חננאל נולד בעיר אשקלון ולו חמישה אחים ואחיות. משהתחיל את התיכון התחיל חננאל להבריז מבית הספר ולזלזל במורים, בית הספר והלימודים. בכיתה ט' חננאל החל להתסתובב עם הקהל הלא נכון, וכדי לנסות לעזור לו הוא הועבר לבית ספר מקצועי. שם, בזמן שהחברים דיברו על שירותם הצבאי הבין חננאל לראשונה שהוא כנראה לא הולך להתגייס. 

בכיתה יב' אחד המורים של חננאל התחיל לדבר איתו בגובה העיניים ולקח אותו תחת חסותו, וכך הוא סיים בגרות מלאה ואף קיבל את תעודת המקצוע שלו כרתח ומסגר. 
כשנה לאחר סיום התיכון חננאל עבד וחסך מכספו. הוא מספר על היום בו אביו התקשר אליו ואמר לו שיבוא הביתה ושם חיכה לו מכתב הגיוס לצה"ל. ברגע זה חננאל הבין שבמהלך שלוש השנים האחרונות אביו עבד קשה ונלחם עם עורך דין כדי שיוכל להתגייס לצה"ל. 
ברגע הזה חננאל לקח את עצמו בידיים ובזכות אנשים רבים שעזרו לו לאורך הדרך חננאל סיים את הטירונות כחייל מצטיין ואף קיבל את הכומתה של מפקדו. 
הוא מספר על שירותו בגדוד וקבלת ההצטיינות: "שעליתי לסוללה א' בגדוד ישר התחברתי עם כולם, ומספר חודשים אחרי שעליתי לגדוד יצא לנו לעשות ירי מבצעי במהלך מבצע שומר החומות, שם הבנתי את החשיבות של התפקיד שלי ואת החשיבות של הגדוד. אז הבנתי שאני רוצה לצאת לקורס מפקדים. שקיבלתי את אות מצטיין הנשיא בהתחלה לא הבנתי מה זה. התקשרתי לדודה שלי שבפיקוד הצפון והיא הסבירה לי והתרגשה. אבא שלי וכל המשפחה התרגשו מאוד."
את ההצטיינות קיבל בזכות פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.
ישר כוח חננאל והרבה הצלחה בהמשך!
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה