אזהרות מראש לראשי הארגונים



מלחמת העבריינים בדרום: למשטרה מידע על כוונה לחסל 15 עבריינים. כתבה מתוך אתר וואלה מאת: יניר יגנה

אשקלון

המשטרה עדכנה לפחות 15 עבריינים בכירים, בהם ראשי ארגוני פשע, שיש סכנה לחייהם במסגרת מלחמות העולם התחתון בדרום ולמשטרה יש מידע, שיש כוונה לחסל אותם על ידי יריבים מארגוני פשע אחרים. רק בחודש האחרון סוכלו לפחות שלושה ניסיונות חיסול במסגרת הקרב בין ארגון דומרני לאחים לביא.

15 עבריינים בכירים בלכיש מאויימים ויש נגדם מידע לפיו מתכוונים לחסלם. . כחלק ממלחמות אירגוני הפשע באזור לכיש מעל כ15 עבריינים בכירים ובהם מי שמסומנים כיעדים המרכזיים של ימר לכיש ובהם גם ראשי אירגוני פשע וראשי כנופיות בלכיש. חלק מהם הוזהרו לאחרונה ע ל ידי המשטרה שיש סכנה לחייהם ויש חשש כבד שינסו לחסלם.

מוקדם יותר החודש מתפסו ארבעה גברים, אנשי ארגון הפשע של שלום דומרני בדרום, בחשד שהיו בדרכם לחסל עבריין מוכר, שהיה בעבר בארגונו של דומרני, וכעת מזוהה עם יריביו, האחים לביא.

על החשודים נתפסו אקדח, M16 ומפתחות לרכב מילוט. זו הייתה חוליית המחסלים השלישית שנעצרה תוך חמישה ימים כחלק מתוכנית "חריש עמוק" למאבק בארגוני הפשיעה.

בשבוע שעבר פורסם כי שלושה עבריינים שנעצרו על פי המודיעין המשטרתי בדרך לניסיון חיסול מקורבים לאחים לביא - קיבלו אזהרה מהמשטרה כי הם יעד להתנקשות וכי נשקפת סכנה לחייהם ימים לפני ניסיון החיסול. נציג המשטרה הודה בדיון הארכת מעצרם כי ימ"ר לכיש הזהיר אותם שהם מאוימים - זמן קצר לפני שנתפסו בדרכם לניסיון חיסול.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה