אירועי יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל



חוגגים אל תוך הלילה ברחבי אשקלון. כמיטב המסורת בשנים האחרונות תקיים העירייה את האירועים בטיילת בר כוכבא במופעים וחגיגות אל תוך הלילה

צילום ערן לוי

גם השנה בחרה העירייה להשתמש בזיקוקים שקטים שיוזנקו במהלךהאירוע, זאת על מנת לכבד את הלומי הקרב שבינינו, את נפגעי החרדה ואת בעלי החיים.

על הבמה המרכזית יופיעו עדן בן זקן, ליאור נרקיס, סטטיק, שלישיית מהקשור ודיקלה. כמו כן, שירן ומיכאל ממשפחת ספיר יופיעו לקהל הצעיריותר כמו גם הלהקות המקומיות שיעלו לבמה בין המופעים הגדולים וה-DJ המקומי, אודי שמשי, שיפתח את החגיגות בבמה המרכזית. אתהאירוע תנחה יעל בר זוהר.

ילדים יוכלו ליהנות מבמה ייעודית עבורם וממופעים של קסם בחנות הכובעים ודרורמי. במתחם המשפחות יחכו למבקרים עשרות דוכנים של צמות, קעקועים, איפור, משחקי רחוב וסדנאות יצירה לצד הולכי קביים ודמויות שטח שיוסיפו לאווירה החגיגית. לאורך הטיילת יוצבו דוכני מזון, כולל דוכנים ללא גלוטן, ודוכני צעצועים.

לו״ז ההופעות בבמה המרכזית באירוע עצמאות בטיילת:

20:15 - שירן ומיכאל ספיר ממשפחת ספיר

21:00 - דיקלה

22:05 - מופע זיקוקים שקטים

22:10 - סטטיק

23:15 - עדן בן זקן

23:55 - מה קשור עושים שמח

00:45 - ליאור נרקיס

*לו״ז הופעות בבמת הילדים באירוע עצמאות בטיילת:*

20:30 - קסם בחנות הכובעים

21:30 - דרורמי

במקביל לאירוע בטיילת, יתקיימו חגיגות עצמאות לציבור הדתי ברחבתיד לבנים. בין האמנים שיופיעו: שי צברי, ביני לנדאו ושולי רנד. גם שםיתקיים מופע זיקוקים שקטים, מעמד תפילה ומופעי אמנים מקומייםולהטוטנים לצד דוכני מזון.

נציין כי כלל האירועים, בהם הטקס המרכזי לציון יום השואה והגבורה, הטקס המרכזי לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולותהאיבה וכן אירוע עצמאות בטיילת, יהיו נגישים באופן מלא עבור תושבים עם צרכים מיוחדים והם יכללו, בין היתר, מתחם נגיש ומתרגמת לשפת הסימנים. לכלל האירועים לא תותר כניסה עם נשק.

קרדיט צילום:

דיקלה - צלם דודי חסון

שלישיית מה קשור - גבריאל בהרליה

ליאור נרקיס - כפיר זיו

עדן בן זקן - ערן לוי

משפחת ספיר - מיכאל ספיר

סטטיק - משה נחמוביץ׳

יעל בר זוהר - טל עבודי

שי צברי - יאיר מיוחס

ביני לנדאו - דוד וויל

שולי רנד - אילן בשור

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה