איש עסקים לגיטימי או נוכל? ערבי או יהודי? מי אתה צ'רלי אלמקייס מאשדוד



פלאיירים שהתפרסמו ברשת וברחבי אשדוד מזהירים מפני אדם בשם צ'רלי אלמקייס, שעבר רק לאחרונה לגור בעיר אשדוד אך כבר זכה לתלונות לכאורה עקץ אזרחים תמימים בסכום מצטבר של מאות אלפי שקלים ויותר ומציג את עצמו כאיש עסקים מצליח ויהודי שומר מצוות.
לטענת המתלוננים מדובר בערבי ישראלי בשם צ'רלי אבו נצירה, המתחזה ליהודי שכביכול עשה את הונו ממסחר במטבעות דיגיטליים אך מוכר חלומות ומכוניות לישראלים תמימים ומשאיר אותם בלי כסף ובלי מכונית. עוד הם טוענים שאשתו מאשדוד מסייעת לו לכאורה לבצע את העבירות: "הנוכל, מתחזה, עוקץ גם פוגע בנשים תמימות שחושבות שהוא יהודי"

צ'רלי אלמקייס ויוליה אשתו

שלטים המזהירים מפני אדם בשם צ'רלי אלמקייס שלכאורה עוקץ אנשים באופן שיטתי ובאין מפריע, הסבו את תשומת ליבנו לאחרונה לאחר שעשרות פלאיירים שכאלו עם תמונתו נתלו ברחבי העיר.

חיפוש של השם האמור ברשתות החברתיות ומיד נחשפנו לכמות תלונות ודיווחים של אנשים מהאזור ומרחבי הארץ אשר טוענים שאותו אדם אשר מוכר לטענתם למשטרה, עקץ אותם לכאורה בעשרות אלפי שקלים ויותר - ונעלם.

הפוסטרים שהופצו ברשת וברחבי אשדוד

הפלאייר שהופץ ברשת נתלה ברחבי אשדוד

לטענת המתלוננים הוא מציג את עצמו כישראלי יהודי, אולם יש מי שטוענים כי מדובר בערבי ישראלי מיפו במקור בשם צ'רלי אבו נצירה, אשר עובר בין ערים, מתחבר לאזרחים תמימים תוך שהוא מציג את עצמו כאיש עסקים שהתעשר לכאורה ממסחר במטבעות דיגיטליים.

לאשדוד מסתבר הוא עבר ממש לאחרונה לאחר שזהותו נחשפה לכאורה בגן יבנה שם הוא פעל כביכול בשנה האחרונה.

אחת המתלוננות בתגובה לדיווחים

על פי השיטה שמציגים המתלוננים, צ'רלי מתחבר לאנשים ומתחבב עליהם, וברגע שנבנה ביניהם אמון הוא משכנע אותם להשקיע במטבעות דיגיטליים, אלא שאחרי שהכסף מועבר אליו לצורך ההשקעה, הוא מתחיל לטענתם להתחבא מאחורי תירוצים ונעלם. 

אחרים סיפרו שהוא הציע להם רכבי יוקרה מכונס נכסים במחירים שהם הרבה מתחת לשוק וחוזר על אותו דפוס פעולה לכאורה לאחר שהכסף עובד לידיו. למתלוננים, שראו אותו נוסע על רכבי יוקרה כשהוא לבוש במותגים הנחשבים ביותר - היה קשה להאמין שמישהו עובד עליהם והם למעשה מושא לעוקץ של נוכל, לכאורה.

"הנוכל, מתחזה, עוקץ, גם פוגע בנשים תמימות שחושבות שהוא יהודי" – טען אחד המתלוננים שפוצץ את הסיפור לכאורה בפייסבוק. "הוא עוקץ אותם ואת משפחתם וסביבתם, כל יום יוצרים איתי קשר עוד ועוד נעקצים ונשים שנפלו ברשתו, הן מבקשות להישאר בעילום שם בגלל הבושה אבל הדברים שהוא עשה חייבים לקבל חשיפה!".

לדבריו, "המתחזה עקץ באשקלון 30 איש ובבאר שבע 20 איש! יש הרבה תגובות והכחשות לפוסט זה, העליתי כמה עובדות...לגבי "אשתו", אז היא משתפת איתו פעולה כרגע ועוזרת לו לעקוץ".

עוד מהתגובות לדיווחים על צ'רלי

עוד תגובה שאולי שופכת אור על צ'רלי אלמקייס?

לטענת אותו מתלונן, "ב-2017 הוא היה עובד במסעדת "עד העצם" תחת השם צ'רלי צור וכשהוא נעלם - נעלמה איתן גם הכספת. בשנים האחרונות הוא מציג את עצמו כצ'רלי אלמקייס, סוחר ביטקוין ומיליונר (הכסף שלו זה הכסף מהעקיצות) מראה עושר, אבל הכל זיוף ואשתו שותפה מלאה שמאשרת את שקריו וככה נותנת לשקר את הגושפנקה שהיא צריכה".

מתלונן אחר הגיב וכתב: "לבחור קוראים צ’רלי והוא ערבי שעשה פה באשקלון עוקץ של חברת משלוחים, לקח מאנשים פיקדונות במזומן ונעלם!".

עדות נוספת מעיר אחרת בארץ

אחד המגיבים כתב: "תמיד ידעתי שזה הוא גנב את הקופה. הוא האשים אותי בגניבה הייתי עצור שבועיים קיבלתי מכות רצח במעצר בגללו ומה הייתה הסיבה שלו? בגלל שאני עובד חדש...מזל שהיה לי קעקוע בצוואר ולגנב לא היה".

כאמור ברשת התלונות ממשיכות להיערם מכל רחבי הארץ (אשקלון, באר שבע, גן יבנה, חיפה ועוד), מה שרק מעלה את רף החשדות נגד אותו צ'רלי אלמקייס מאשדוד, אולם לפי שעה לא ידוע לנו על תלונה שהוגשה במשטרה או חקירה שנפתחה בנושא.

כך או אחרת, מומלץ לבדוק טוב טוב עם מי אתם עושים עסקים לפני שאתם מעבירים להם את הכסף שעבדתם עליו כל כך קשה, במיוחד אם ההיכרות ביניכם שולית או מקרית לחלוטין - ואין שום אסמכתא שמאשרת כי אכן מדובר באדם או בעסק לגיטימיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה