איתמר תעצור!!



אחרי הביקורת החריפה של השופט, אליהו ביתן, על הזיופים. שנעשו בטופסי הבחירות, הוא אפילו לא התייחס לטענות על קלפיות שיש בהם סיכומים שגויים ״החמור ביותר בעתירה הוא הזיופים״

איתמר שמעוני

״מר שמעוני, לאור הממצאים שיש בעתירה, אני מציע לך לשקול שוב את המשך הדיון״ כך פנה שופע בית המשפט המחוזי בבאר שבע, אליהו ביתן לראש העיר לשעבר, איתמר שמעוני, ובלשון אחרת, תמשוך את העתירה שלא אצטרך לתת החלטה שהיא לרעתך.  שמעוני שעמד לטעון ביקש שתהיה החלטה. השופט אף שלא אמר זאת, היה החלטתי למחוק את העתירה וקבע דיון ליום חמישי הקרוב. לא עזרו המחאות של עורך הדין, דניאל כהן, פרקליטו של שמעוני, שהוא לא יכול להגיע בגלל דיינים קודמים שנקבעו לו בלוד. ״תדחה את הדיונים בלוד״ דרש מכהן.

העתירה הזו גמורה לרעת איתמר שמעוני, אין ספק שזו טעות טקטית מצד שמעוני שלא משך את העתירה ואולי היה נמנע מהוצאות. עכשיו השופט יחייב אותו גם לשלם הוצאות שיכולות להגיע לכדי 80,000 שקלים לכל הצדדים. 

מה גם שהזיופים בגלל שהיו לטובת שמעוני, עוררו את חשדו של השופט שהם נעשו על ידי אנשיו. 

שמעוני יותר מוטרד מהמשפט במחוזי בתל אביב, שם הוא מואשם בעבירות חמורות הרבה יותר, הלבנת הון, הפרת אמונים ועוד.

שמעוני מסובך לחלוטין והוא צריך לשקול ולסדר לעצמו את הדברים בצורה שונה. לא יודע כמה השפעה יש לאנשים סביבו עליו, לא יודע אם שלל העצות שלהם. שוות את הסבל שהוא ומשפחתו עוברים. המצב עד כדי כך נואש שאתה איתמר, נותן לאנשים שבחיים לא עסקו ברבע ממה שאתה  עשית בחייך הציבוריים, להשיא לך עצות  אחיתופל ולא צריך לנקוב בשמם, שמא יחשבו שזו מחמאה. תעצור את הסחף  השלילי שאתה נתון בו ואני אומר לך כמי שעוקב אחרי המשפט במחוזי בתל אביב, אתה לחוץ ובצדק. אל תתפתה להקשיב לסביבה האינטרסנטית סביבך, גם אין לך יותר מה להבטיח להם. מעטים האנשים סביבך שהם באמת באים מתוך כוונה לעזור. מכיר את רובם לא הייתי בונה על חלק גדול מהם תקוות גדולות. עידוד אתה מקבל מרויטל והילדים. תחשוב רגע עליהם ולא על כל מיני ״גאונים״ בסביבתך. מהם לא תגאל. 

המשפט בתל אביב הולך לקראת הכרעה, אתה הראשון שיעלה להעיד ולהחקר על ידי הפרקליטות, בשלב עדי ההגנה, קל זה לא יהיה. לא בטוח שיהיו סביבך מליצי יושר ולא בטוח שהאסטרטגיה שהכנת והתרסקה תועיל עכשיו. זה ילך לקראת עסקת טיעון והכל כדי להקל. רוב העדים מטעם התביעה כמעט לא הזכירו את שמך אלא את שמו של מנכ״ל העירייה, חיים סופר, איש שאולי סיבך אותך יותר ממה שאתה כבר מסובך. השופטת, לימור מרגולין -יחידי, אשה חכמה מאוד ולא סתם היא רוצה לראות את חיים סופר באולמה. היא  מבינה שהוא הזרוע הביצועית שלך, מה גם שאתה חייב להביא אותו כעד הגנה ולו רק כדי להסביר, מדוע העביר לך 200 אלף שקלים ? לא יבוא? מה תעשה? איך תסביר שקיבלת 200 אלף שקלים מסופר? הרי הוא צריך לאשר את הסכום הזה שניתן לך כהלוואה. פלונטר שעלול לגרום לכך שסופר יעיד נגדך ולו רק כדי לצאת צדיק. אבל מחכה לו הפתעה בדמותה של השופטת מרגולין -יחידי. יש לה כמה שאלות אליו.  הכי גרוע מבחינתך יהיה אם גבי מגנזי, יהיה עד מדינה והכל כדי להוציא אותו מהתסבוכת בה הוא נמצא. 

להערכתי אתה צריך לרדת מהסיפור של הבחירות, כי באמת לא נראה שאתה תשיג משהו אצל השופט ביתן, ההיפך. תתמקד בדברים החשובים יותר וזה טיהור שמך במחוזי בתל אביב. בהצלחה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה