אכיפה מוגברת נגד בני נוער שפוגעים באיכות החיים



קשובים לציבור: יחידת השיטור העירוני בעיר אשקלון פעלה במהלך השבוע החולף בפארקים השונים וחופי הרחצה בעקבות תלונות מתושבי שכונות בעיר

משטרת ישראל

במהלך הפעילות נאכפו עבירות רעש וצריכת אלכוהול על ידי קטינים. "פעילות אכיפת עבירות איכות חיים למען תושבי השכונות תימשך גם בשבועות הקרובים", ציינו במשטרה.*

לאחרונה התקבלו מספר תלונות ופניות תושבים המתגוררים בשכונת ברנע ב׳, ברנע ג׳, רמת כרמים והרחובות הסמוכים לחופי הרחצה בעיר אשקלון, אודות נערים אשר מפרים את מנוחת התושבים. בעקבות פניות ותלונות אלו החלה פעילות ממוקדת ביחידת השיטור העירוני אשקלון, בה פועלים יחדיו שוטרים ופקחים מסייעים מטעם עיריית אשקלון, למיגור תופעות אלו הפוגעות באיכות חיי התושבים, מחד, ולעיתים מהווה סיכון לאוכלוסיית בני הנוער, מאידך. במרביתם ככולם של האירועים אלו מעורבים בני נוער שהחלו הן רק בימים האחרונים את חופשת הקיץ. צעירים אלו ששהו במרחבים הציבוריים- פארקים, גנים ציבוריים ועוד, הקימו רעש חזק בשעות מנוחת הלילה וישבו במקומות אלו כאשר הם צורכים משקאות אלכוהוליים בניגוד לחוק. בנוסף, מספר לא מבוטל של בני נוער נתפסו כשהם נוסעים בבריונות ובצורה לא בטוחה ואף מסוכנת על גבי אופניים חשמליים.

בפעילות אכיפה של יחידת השיטור העירוני ובסיוע השיטור הרגלי, נרשמו 66 דוחות רעש, בוצעו 245 שפיכות אלכוהול אשר היו בקרבתם של הקטינים, ונרשמו 17 דוחות בגין נסיעה בניגוד לחוקי התעבורה לרוכבי אופניים חשמליים.

במשטרה וביחידת השיטור העירוני ציינו כי פעילות ההסברה והאכיפה יימשכו גם בשבועות הקרובים, חופשת הקיץ, ביתר-שאת וזאת במטרה למגר תופעות פסולות ומסוכנות מעין אלו, ולהשיב את תחושת ביטחון התושבים תוך טיפול אפקטיבי בעבירות איכות חיים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה