אכיפה נוקשה וללא פשרות



משטרת ישראל ממשיכה בפעילות נחושה כנגד נהגים המסכנים את משתמשי הדרך

דוברות המשטרה

בפעילות ממוקדת בה נטלו חלק כוחות משטרה רבים של משטרת ישראל, נבדקו עשרות כלי רכב מסוגים שונים וכנגד חלקם בוצעה אכיפה, לרבות הגבלת השימוש בכלי רכב עד תיקון ליקויים ושיפורים שנעשו בניגוד לחוק. 

במסגרת המאבק המתמשך והנחוש בתאונות הדרכים אותה עורכת משטרת ישראל באמצעות יחידותיה השונות, נערכה היום (שישי) פעילות ממוקדת ומשולבת, גלויה וסמויה, בעיר אשקלון בה נטלו חלק עשרות שוטרים, בלשים, לוחמי יחידת האופנועים "יואב" של המחוז הדרומי, מסוק היחידה האווירית במשטרה ושוטרי אגף התנועה. במהלך הפעילות נבדקו כ-130 כלי רכב מסוגים שונים- רכבים פרטיים, רכבי שטח ואופנועים, וכנגד 49 מהם אף נרשמו דו"חות בגין עבירות תעבורה, ליקויים ושיפורים שנעשו בניגוד לחוק. בנוסף לכך, 16 כלי רכב המוגבל השימוש בהם ונאספו לשימוש עד תיקון ליקויי הבטיחות השונים.

לחוסר מזלם של מספר נהגים בודדים שבחרו לנסות את מזלם ולחמוק מהשוטרים, גם אלו הודות לפריסה רחבה של כוחות ברחבי העיר, נעצרו בסופו של דבר, בכלל זה אף בכניסה לחניית ביתו של אחד הנהגים. *״נהגים שבוחרים להפר את חוקי התעבורה ולסכן את שאר משתמשי הדרך ואת עצמם, יאלצו להתמודד עם אכיפה נוקשה וללא פשרותאכיפה נוקשה וללא פשרות שנועדה להגביר את ביטחונו של ציבור משתמשי הדרך״.
*קרדיט דוברות המשטרה*

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה