אור אלעזרא מחליף את אביו אלי אלעזרא



זה המחליף המפתיע היו"ר המכהן באלבר, שקרוב משפחתו פרש לאחרונה מתפקידו כמנכ"ל החברה, מודיע על פרישתו מתפקיד היו"ר, לא לפני שמינה תחתיו ממשיך דרך מפתיע
כך מפרסם אתר ice

יח״צ

משחק כיסאות משפחתי באלבר: חודשיים אחרי שהודיע על התפטרותו מתפקידו כמנכ״ל, יו"ר החברה הוותיק, ומייסדה, אלי אלעזרא מודיע על פרישתו מתפקידו כו״ר הדירקטוריון ועל מינוי של בנו לתפקיד היו"ר. 

אלי אלעזרא, יו״ר ובעלים של 'קבוצת אלעזרא' הכוללת 3 זרועות מרכזיות; קבוצת הרכב אלבר, הכשרה חברה לביטוח וזרוע הנדל"ן אפרידר, הודיע היום כי החליט למנות את בנו, אור אלעזרא, ליו"ר דירקטוריון ''אלבר'.
 אורן אלעזרא, המנכ"ל היוצא, הוא למעשה אחיינו של אלעזרא האב, ובן דוד של היו"ר הנכס: שניים יצאו, אחד תפס מקום כיו"ר, בזמן שאלי אלעזרא נשאר ברקע ניהול החברה.
תחת קבוצת 'אלבר' פועלות מספר חברות העוסקות בתחומים שונים בעולם הרכב. בכך מעביר אלי, הבעלים, את האחריות על תחום הרכב לבנו אור. האב אלי ימשיך לכהן כיו"ר קבוצת אלעזרא.

אור אלעזרא (32), נשוי +2, כיהן בשש שנים האחרונות במגוון תפקידים רחב בחברות הנמצאות בבעלות הקבוצה ביניהם: כמנכ"ל קבוצת אלעזרא, סגן יו"ר אלבר וכיו"ר חברות הבנות: אלבר קרדיט, מוטופרטס חלפים לרכב וממסי שירותי דרך. אלעזרא הבן, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות וכן מוסמך (M.A) במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
בפעילותו המוצלחת במהלך השנים, בתפקידיו השונים בקבוצה, הוביל אור אלעזרא את הפיתוח העסקי והחדשנות וחיזק את הסינרגיה בין חברות הקבוצה והפעילויות השונות בהיקף נכסים של מעל 30 מיליארד שקל  עם רווחיות כוללת של מאות מיליוני שקלים בשנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה