אל תשליכני לעת זקנה" – גם בצעירותנו



מתנדבי הקרן לידידות יחד עם בני משפחותיהם וחבריהם הגיעו במהלך השבוע לאחל שנה טובה לקראת החג ולהפיג את בדידותם של קשישים בודדים באשקלון

יח״צ

במסגרת מאמץ מתמשך לצמצום תופעת הבדידות בקרב קשישים, הגיעו המתנדבים לבתיהם של קשישים בודדים ועריריים, וחילקו לקשישים שי מתוק המסמל את תחילת השנה וכן העניקו לקשישים רגע של  שמחה אור וחום, ואת ההרגשה שאף קשיש לא נשאר לבד בחג.

"אל תשליכני לעת זקנה" (תהלים פרק עא,פסוק ט) פסוק זה נאמר בכל השנה ובעיקר בימים הנוראים בתוך הסליחות. על כל אדם וגם על צעיר ונער יש להתפלל תפילה זו, הכוונה פשוטה, גם אז אל תשליכנו ה' מלפניך אלא חזקנו גם בעת זו שנוכל לעמוד על רגלנו ככל האפשר ולא להזדקק לידי הבריות לעזרה ולתלותיות רבה...

," אני נרגש כל פעם מחדש שבכל חג יש מישהו שדופק בדלת ומחכה עם חייך רחב כאילו היה אחד ממשפחתי."

אלו דבריו של ויטלי דמיתרינקו, קשיש ערירי אשר שכל את אשתו לפני עשור בשל מחלה קשה ולא זכה לילדים. אשתו הייתה כל עולמו, וכך הוא מצא עצמו בודד ללא משפחה. ויטלי הינו מוטב בתכנית בכבוד בידידות.

מתנדבת הקרן לידידות לין פרידין כותבת: "הנתינה היא חלק מאיתנו כבני אדם.

שיש לנו מה לתת, כך גם אנחנו מקבלים הרבה יותר. לפגוש בנפשות הזקוקות לחיוך, לשיחה, למזון ולהעניק להם את זה, באהבה, גורם לעולם להיות מקום טוב יותר, ולנו לקבל פרופורציות ביחס לחיים.

הקרן לידידות מעודדת ומחזקת את החוסן של העם היהודי ושל מדינת ישראל כולה, מחזקת ומעניקה משמעות מחודשת לערכים של נתינה ואהבת חינם."

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה