״ אני רואה בכך שליחות ומקווה לפתיחתו כבר בעשרת ימי תשובה״



השר לשרותי דת הרב יעקב אביטן, הגיע הבוקר לסיור בחוף הדתי יחד עם סגן שר הפנים הרב יואב בן צור וחברי סיעת ש״ס במועצת העיר. ״נקדם את הכשרת החוף בהקדם למען שומרי המסורת בעיר״ אמר הרב אביטן

יח״צ

סאגת כשרותו של החוף הדתי נמשכת כבר זמן רב. החוף היפה, ממוקם למרגלות רחבת החניה של פארק המים ׳אשקלונה׳, אולם עד היום לא הצליחו להביא לכשרותו של החוף עבור הציבור הדתי.

הבוקר, הגיע השר לשירותי דת וסגן ראש עיריית אשקלון לשעבר הרב יעקב אביטן יחד עם סגן שר הפנים הרב יואב בן צור לסיור בחוף. הרב אביטן ביקש לצרף לסיור גם את חברי ש״ס במועצת העיר אשקלון.

בנוסף, ביקש הרב להביא שני מצילים מחופי הים בעיר וכן עובדי עירייה על מנת שיחוו דעתם המקצועית ויתנו דגשים בטיחותיים ותפעוליים לשימוש בחוף וזאת במקביל להכשר ההלכתי לכשיינתן.

באשקלון ציבור דתי רב אשר משווע לחוף כשר בו ניתן לשחות בהפרדה מלאה, אולם עד עתה ממניעים שונים, לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי כשרות החוף.

שר הדתות הרב אביטן יחד עם סגן שר הפנים הרב יואב בן צור, מקווים כי הדגשים שניתנו הן מבחינה הלכתית והן מבחינה בטיחותית תפעולית, יצליחו לקדם את הכשרת החוף הדתי.

“באשקלון ציבור דתי גדול אשר מבקש לבלות בימים החמים בחוף הים ואנו נעשה הכל על מנת לקדם את הכשרת החוף למען ציבור זה. אני רואה בכך שליחות ומקווה שכבר בעשרת ימי תשובה, יוכל הציבור לטבול במי הים בבטחה וללא חשש״ אמר הרב אביטן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה