אשקלון במקום ה-7 במדד איכות החיים בישראל



הנתון מהווה זינוק של 5 מקומות למעלה לעומת שנה קודמת; הפרמטרים שהציגו שיפור - אמון כללי ושביעות רצון מפארקים ומשטחים ירוקים באזור המגורים; ראש העיר, תומר גלאם: "אשקלון בכיוון הנכון

אדי ישראל

״אשקלון עברה לקבוצת הערים עם ציון כולל גבוה במדדי איכות חיים". כך נכתב בדו"ח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שבוחן פרמטרים הקשורים לאיכות החיים ב-16 הערים הגדולות בישראל.

הדו"ח הציג שיפור משמעותי בדירוגה של אשקלון מבין הערים הגדולות ובמיוחד מעבר לדירוג חיובי. אשקלון זינקה חמישה מקומות בדירוג, מהמקום ה-12 השלילי למקום ה-7 החיובי.

ראש העיר, תומר גלאם, אמר: "נתוני הדו"ח מוכיחים ללא צל של ספק שאשקלון בכיוון החיובי. הנתונים בהחלט מעודדים אבל אנחנו תמיד מסתכלים קדימה ובוחנים כל העת איך להוסיף ולהשתפר בכל תחום. המדד מאפשר לנו לעקוב אחר ההתקדמות והפעילות שלנו, אבל אנחנו מסתכלים תמיד על התושב בקצה ומבחינתנו אנחנו עסוקים כל העת באיך להקל ולשפר את איכות חייו של תושבות ותושבי העיר".

הפרמטרים שהעלו את אשקלון למאזן החיובי במדד הכללי של איכות חיים הם עלייה באמון כללי בכיוונה של העיר, שביעות רצון גדלה מפארקים ומשטחים ירוקים באזור המגורים וכן אחוז המועסקים שתפקידם בעבודה מאפשר קידום. בעיריית אשקלון שואבים עידוד משלושת הפרמטרים שכן כל אחד מהם משקף תחום שבעירייה פועלים בשנים האחרונות כדי לחזק ולשפר.

צילום: אדי ישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה