אשקלון מציינת את יום האישה הבינלאומי 2022



*כמה נשים בתפקידי מפתח יש בעירייה, מה אחוז העובדות וגם, כמה נשים השתתפו באירוע המרכזי לציון יום האישה עם שרית חדד? כל הנתונים בכתבה*

דוברות העירייה

לרגל יום האישה הבינלאומי 2022 מפרסמת העירייה נתונים מספריים על מספר העובדות והמנהלות ברשות.

72% מכלל עובדי העירייה הינן נשים, מתוכן 3 סמנכ"ליות, 12 מנהלות אגפים, 11 סגניות מנהלי אגפים ו-50 מנהלות מחלקה
בחברה הכלכלית 40 נשים מתוך 68 עובדים ובחברה העירונית 1,512 נשים המהוות 93% מכלל עובדי החברה, מתוכן 22 נשים בתפקידי ניהול.

בתוך כך, כ-800 נשים השתתפו באירוע המרכזי לרגל יום האישה שנערך ביום ראשון, 06.03.2022, בהיכל התרבות אשקלון במהלכו נהנו מאות הנשים מיריד נשים יוצרות, מוכרות ואמנויות וממופע מוזיקלי של הזמרת שרית חדד.

האירוע, ביוזמת עיריית אשקלון, ובהובלת המשרד לקידום מעמד האישה ובשיתוף מרכז הצעירים אשקלון, נערך במעמד ראש העיר, תומר גלאם, מנכ"ל העירייה, עידן דוד, סמנכל"ית הון אנושי ומינהל כללי, מלכה גרשן, סגנית ראש העיר מיריי אלטיט, חברת המועצה, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, עו״ד תמר יוספי, שרה זכריה, חברת המועצה, פאני לוי, מנהל מרכז הצעירים אשקלון, ניסים בן דוד ותושבות העיר.

לכבוד יום האישה הבינלאומי, מקיימת העירייה מגוון אירועים לאורך כל השבוע, סדנאות, הפעלות ומופעים. לפירוט האירועים המלא ניתן להיכנס לאתר עיריית אשקלון > https://bit.ly/3MvyGX5

ראש העיר, תומר גלאם: "יום האישה הבינלאומי הוא לא רק יום חג אלא יום של התבוננות פנימית, אנו כרשות וכחברה – פועלים יום יום על מנת לוודא שהזכויות שלכן נשמרות, שאף אחת מכן לא מורגשת מאוימת או חלילה, קורבן לאלימות מכל סוג שהיא. בעיריית אשקלון לשמחתי יש שדרה ניהולית נשית רחבה שאמונה על תחומים רבים ואני גאה על כך מאוד. ברשות יש מאות נשים שמובילות, מנהיגות ומנצחות מידי יום. זו ההזדמנות שלנו להגיד תודה לכל הנשים בחיינו, על התפקידים שהן ממלאות, על מה שהן ועל כל מה שהן עושות למעננו. יום האישה שמח"

סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט: "יום האישה שמח נשים יקרות! לאורך כל השנה יחד עם ראש העיר, אנו פועלים להטמעת ערכי השוויון המגדרי ברשות, ההעצמה, קידום יוזמה ומנהיגות נשית. היום הוא יום חג לציון פועלכן, עשייתכן, ותרומתכן הענפה כל אחת בתחומה, כל אחת במשפחתה וכל אחת בדרכה. אז יישר כוח!"

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, עו"ד תמר יוספי: "זהו יום שבו מביעים כבוד, הוקרה והערכה כלפי נשים ומציינים את ההישגים הרבים שלהן בתחומים רבים לרבות בכלכלה, במדע, בתרבות, בביטחון, בפוליטיקה, בספורט ועוד. יחד עם זאת, מציינים כי למרות ההתקדמות הרבה, עדיין קיימים פערים מגדריים בין נשים לגברים לרבות בשכר, במוקדי ההשפעה ובעולם התעסוקה. נשים יקרות, כל אחת ואחת מאיתנו יכולה ומסוגלת להשיג הכל".

צילום: סיון מטודי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה