אשקלון: שבעה מטחים ועשרים רקטות



לפני זמן קצר, הסתיימה הערכת מצב שנערכה בחמ״ל העירוני, בראשות ראש העיר, תומר גלאם, מנהלי המכלולים בחירום ונציגי משטרה, מד״א ופיקוד העורף

דוברות העירייה

מתחילת מבצע ׳עלות השחר׳ ועד לשעה זו, נורו לעבר העיר אשקלון 7 מטחים 20 רקטות. ללא נפילות בשטח העיר. למרכז הרפואי ׳ברזילי׳ הובאו שבעה נפגעים. חמישה נפגעי חרדה ושני נפגעי גוף עם חבלות קלות כתוצאה מריצה לממ"ד בזמן האזעקה.

אנו שבים ומזכירים כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף, חופי הרחצה והבריכה העירונית, סגורים עד להודעה חדשה.

עיריית אשקלון מבקשת מהתושבים המתגוררים בבניינים להשאיר את דלתות הבניינים פתוחות ולבטל את נעילת הקודנים על מנת לאפשר לעוברים ושבים כניסה למרחב מוגן בעת אזעקה. כמו כן, חשוב להימנע מריצה אל המרחב המוגן, שכן הדבר מסכן בפציעות.

כזכור, העיר אשקלון מפוצלת לארבעה אזורי התרעה - צפון ודרום ואזורי התעשייה הצפוני והדרומי. במידה ולא נשמעה אזעקה באזורכם או שנשמעה אזעקה חלשה, הרי שהאזעקה מכוונת לאזור התרעה אחר.
על מנת לדייק את קבלת ההתרעות באופן הרלוונטי, העירייה ממליצה לתושבים להשתמש בישומון פיקוד העורף אשר מזהה את המיקום הנוכחי של המשתמש ומתריע בעת אזעקה. להורדת היישומון > https://linkmix.co/4597411

*ראש העיר, תומר גלאם:* ״המשימה החשובה שלנו בשלב הזה היא הצלת חיים ולכן, אני מבקש מהתושבים להמשיך ולהקפיד על הנחיות פיקוד העורף, שהוכחו כמצילות חיים. צוותים של עיריית אשקלון ממשיכים להיות פרוסים בשטח ולפעול בכוחות מתגוברים כדי לסייע לתושבים בכל פנייה והמוקד העירוני זמין 24 שעות ביממה״.

מספרים חשובים:
*מוקד עירוני בחיוג למספר 106 או בהודעת וואטסאפ 054-9908011
*קו סיוע של מרכז חוסן אשקלון - כוכבית 2452

עדכונים כל העת בערוצים הרשמיים של עיריית אשקלון.

צילום: דוברות עיריית אשקלון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה