אשקלונים גבו מאות אלפי שקלים במרמה



יחידת הסייבר בלהב 433 עצרה אתמול חשודים מאשקלון בחשד כי התחזו לנציגי חברת העברות כספים ולשוטרים והונו במרמה קורבנות רבים תוך שגבו מהם מאות אלפי ש"ח

דוברות המשטרה

לפני זמן קצר משטרת אוקראינה בשיתוף המחלקה לתיאום מבצעי בחטיבת המודיעין עצרו באוקראינה חשוד נוסף, מחולל פשיעה בחשד למעורבות במעשי ההונאה.

יחידת הסייבר בלהב 433 החלה בחקירת "עוקצים" והונאות של מספר קורבנות. החקירה נוהלה בשיתוף עם יחידות הונאה מחוז ת"א ומחוז דרום.

מהחקירה התברר כי חשודים יצרו קשר טלפוני עם הקורבנות, הודיעו להם כי חשבון העברת הכספים שלהם נפרץ, פרטיהם הועברו לגורמים עבריניים וכי עליהם להעביר את הכסף מהחשבון שלהם במזומן לשליחים שיגיעו עד אליהם.

חקירת היחידה הפכה אתמול לגלויה עם מעצרם של 2 חשודים מאשקלון (25) אשר נתפסו זמן קצר לאחר שקיבלו מאחד הקורבנות עשרות אלפי ₪ במזומן.

במהלך חיפוש ברכבם של החשודים נמצאו עשרות אלפי ₪ במזומן. בחיפוש בביתו של אחד החשודים נתפסו כת לאקדח, אזיקי ידיים, קורא כרטיסים, ציוד הלחמה, רחפן, טלפונים ומסמכים רבים.

החשודים נחקרו בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ואיסור פעולה ברכוש אסור. בסיום חקירתם חשוד אחד שוחרר והשני נכלא והיום יתקיים דיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ.

בעקבות התפתחות בחקירה, לפני זמן קצר עצרה משטרת אוקראינה חשוד נוסף, החשוד כי היה מעורב בהונאות. המעצר התבצע בשיתוף המחלקה לתיאום מבצעי בחטיבת המודיעין של משטרת ישראל.

*מצ"ב תיעוד. קרדיט צילום-דוברות המשטרה.*

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה