״בגלל אגו ואמוציות אשקלון לא תעלה ליגה״



עמוס לוזון, הגיע אמש לאשקלון לפגישה עם ראש העיר והנהלת אשקלון. אין בשורות טובות לאוהדי הקבוצה. העירייה: העמותה מפרקת את הקבוצה

יחצ

פיצוץ: פגישתם של ראש העיר, תומר גלאם ועמוס לוזון, מבעלי קבוצת מכבי פ״ת בעבר, הסתיימה אמש לכם בשורות רעות, ההנהלה תשחרר היום שחקנים מהקבוצה כשהעירייהתנסה להניא את השחקנים מלחתום על השחרור. לוזון: הרבה אגו ואמוציות היו בפגישה עם ראש העיר והנהלת הקבוצה ולכן לא הצלחתי לפשר בינהם. הם עובדים עם אגו ואמוציות ולכן לא ניתן להתקדם״.

מהעירייה התקבלה התגובה הבאה:

דוברות עיריית אשקלון:

*עמותת ותיקי הפועל אשקלון מפרקת את קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון*

*ראש העיר, תומר גלאם: "הנהלת הפועל אשקלון ירדה מהפסים. היא מסכנת את הקבוצה, פוגעת באוהדים ומביאה הלכה למעשה לפירוקה של הקבוצה.* מדובר בהשתלטות של גורמים פוליטיים הקשורים לגורמים מפוקפקים שמנסים להשאיר אדמה חרוכה אחריהם במטרה לנסות ולקבל כספי ציבור בדרך בלתי ראויה ובניגוד לכללי המינהל התקין".

העמותה, שנשלטת על פי החשד בידי גורמים הקשורים לראש העיר הקודם, העומד למשפט בגין מעשים פליליים חמורים, מנסה לסחוט את העירייה במטרה לקבל כספים באופן בלתי תקין וזאת כחלק מהעובדה שלא השלימו עם תוצאות הבחירות. ראש העיר אשקלון ומועצת העיר העמידו לקבוצה תנאים על מנת שיוכלו להעביר מימון ציבורי לקבוצה. *הנהלת העמותה החליטה שלא לעמוד בדרישות ובנהלים ובצעד של "תמות נפשי עם פלישתים" החלה בהליך של שחרור מסיבי של שחקנים ויצירת נזקים בלתי הפיכים לקבוצה ולאוהדיה.*

בשל כך, הורה ראש העיר לנקוט נגד העמותה בכל צעד חוקי על פי דין על מנת למנוע ולצמצם את המשך הנזקים שנגרמים לקבוצה על ידי העמותה, לרבות: 1. הגשת תלונה לרשם העמותות; 2. דרישה לקיים חקירה באמצעות הבקרה התקציבית בהתאחדות לכדורגל; 3. ראש העיר הנחה את הגורמים המקצועיים לבחון הגשת תביעת נזיקין נגד העמותה, חיוב אישי של מנהלי ונושאי המשרה בה וכן דרישה להשבת כל הסכומים שקיבלה העמותה כתמיכות ציבוריות.

כמו כן, בשל הפרת התחייבויות העמותה כלפי העירייה הנחה ראש העיר על סגירת כל המתקנים העירוניים בפני העמותה.

*ראש העיר: "נגמרו הימים שגורמים "מיוחסים" נהנים ממטעמי הקופה הציבורית ועושים בקבוצה כבשלהם תוך שהם משרתים אינטרסים אישיים ופוליטיים. הקופה הציבורית של תושבי אשקלון היא לא הפקר* והיא לא צריכה לממן עסקנים הרואים את טובת עצמם בלבד ולא את טובת הקבוצה, העיר ואוהדי הפועל אשקלון".

ראש העיר יפעל ללא לאות על מנת להשיב את הקבוצה לתפקוד תקין ולהישגים בתחום הכדורגל.

מהנהלת הקבוצה לא נמסרה תגובה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה