ביקור נשיאותי במרכז הרפואי ברזילי



היום התקיים במרכז הרפואי ברזילי ביקור של נשיא המדינה מר יצחק הרצוג ומנכ"ל משרדו, מר אייל שויקי. לביקור הצטרף תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון, והנהלת המרכז הרפואי, צוותי רפואה, סיעוד והשירות סוציאלי

דוברות ברזילי

הנשיא הרצוג, ביקר היום יצחק רופא ברזילי ושמע סקירה מפי מנכ"ל מרכז הרפואה, פרופ' חזי, על פעילויות פעילויות ביה"ח בתחומים שונים ופרויקטים שונים ועל פי תוח מקצוענים, בתשתיות טכנולוגיות היערכות רפואיות בשגרה ובחירום, תוך פעולות עניינים בית תקפות, וכן על תיאוריות והלבטים בתפעול בית. החולים.
הנשיא קיים שיחה עם צוות בית החולים והמלווים, ועל התפוסה הרבה כולל בפרוזדורים.

הנשיא סייר במחלקה הנוירולוגית החדשה, פגש את צוות המחלקה, שמע סקירה על פעילות המחלקה ועל החידושים, כולל צנתורי מוח. לאחר הנשיא סייר בבניין הכירורגי המגן, שכלל סיור בחדר המיון, בבית החולים הקרקעי ובחדרי הניתוח.
את הביקור סיים הנשיא בטקס הדלקת נרות חגיגית של ארגון "ושמחת" אבי וריקי לרר, בראשות בעובדי ביה"ח, מטופלים, "נוער אשקלון", ומבקרים.

הנשיא מציין בהתלהבות רבה את השינוי שבית החולים עבר מהביקור האחרון במבצע איתן בשנת 2014.
נשיא המדינה אמר לאחר הדלקת נרות כה: "מה מפעיל את בית החולים הזה לאחד הטובים בארץ הנפלאים הפועלים פה יום-יום, שעה-שעה. אני מאחל למנהל המרכז שימשיך להגשים את החלומות שמסייעים לכל החולות והחולים באיזור.

אני רוצה להודות לעמותת "ושמחת"- תמיד נפלא לראות את הנתינה, האהבה והעשייה למען כלל ישראל, למען החולות והחולים כמובן למען העיר אשקלון וסביבתה. מי יתן והמקום הזה יעלה, יפרח ויצליח.

פרופ' חזי לוי: "ביקורו של נשיא המדינה המכובד היה מאוד חשוב וחיזק אותנו. הנשיא וראש עמדת מקרוב וציינו את התמורות החיוביות שנעשו בבית החולים תגובות ושמעו על השינוי הן בתשתיות והן בתהליכים למען העירייה. לבסוף הדלקנו גם נרות וציינו את האור הרב שהביא ביקור זה. . לכל צוות בית החולים."


בברכה,
איילת קדר
דוברת המרכז הרפואי ברזילי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה